Aditiv E466 najverjetneje nevarnejši, kot se je verjelo doslej

Aditiv karboksimetil celuloza se uporablja pri izdelavi najrazličnejših živil. Pogosteje se je začel uporabljati v 60. letih prejšnjega stoletja.

Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.
Zdravje & prehranaKdaj je pravi čas za rekreacijo?

Kdaj je pravi čas za rekreacijo?

MORDA VAS ZANIMA

Vsakodnevne telesne dejavnosti so polne pozitivnih učinkov na naše zdravje. Nekateri tako prisegajo na jutranji tek, ki jih dobro pripravi za naporen dan, drugim je ljubši večerni obisk fitnesa, tretjim pa popoldanski trening v naravi. Kateri del dneva pa je za vadbo najboljši?

- Oglas -

Ključ do uspeha je ugotoviti, kaj ustreza vsakemu posamezniku. Izberite svoj najljubši del dneva za vadbo, gibanje pa naj postane del vašega dnevnega urnika.

telovadba

Jutro

Učinki jutranje aerobne vadbe na tešče na izgubo telesne maščobe so znani že desetletja. Vadba pred zajtrkom je najučinkovitejši način porabe kalorij in topljenja maščob.

Zjutraj je namreč naš želodec prazen, saj je od zadnjega obroka, ki smo ga pojedli prejšnji večer, minilo že nekaj ur. Zaloga glikogena je v telesu takrat najmanjša, zato telo pri jutranji vadbi energijo prične črpati iz maščob.

- Oglas -

Z vadbo zjutraj se pospeši tudi metabolizem, ki ostane aktiven še ves dan, kot vsaka vadba pa ima jutranja zaradi sproščanja endorfinov še pozitivne učinke na razpoloženje.

Pri jutranji vadbi sicer velja posebno pozornost nameniti ogrevanju. Naša telesna temperatura je namreč zjutraj nižja, zato je mišice pred vadbo potrebno ogrevati dlje, kot v drugih delih dneva.

Dopoldan

Če vam delovne obveznosti to dopuščajo, je tudi dopoldanski čas za vadbo odlična izbira. Vadba bo zmanjšala vaš apetit, zato boste pojedli manj nezdravih prigrizkov. Kot vsaka vadba pa bo tudi dopoldanska spodbudila prekrvavitev, zato boste pri kasnejših delovnih obveznostih bolj zbrani.

Pozorni bodite na to, da se z vadbo ne ukvarjate neposredno po obroku – kri, ki bi jo pri vadbi najbolj potrebovali v mišicah, gre namreč po obroku v prebavni trakt. Vadbo zato raje opravite preden pojeste malico oziroma kosilo.

Popoldan

Po nekaterih raziskavah naj bi bil prav popoldanski čas za vadbo najbolj optimalen. Telo ima tedaj ravno pravo teperaturo, mišice so tople, možnost poškodb je manjša.

Vadba po zaključku službe je tudi odličen način za zbistritev misli in pozabljanje službenega stresa. S popoldansko vadbo si bomo nabrali moči in energije za kvalitetno preživljanje kasnejšega prostega časa.

Zvečer

Večerna vadba je zagotovilo za zdrav zaključek dneva. Pozorni bodite le na to, da je na svoj urnik ne umestite tik pred spanjem. Vadba namreč poviša telesno temperaturo in srčni utrip – da zaspimo, bomo zato potrebovali nekoliko dlje.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×