Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.

Helena Ošep: Klepet ob skodelici alpskega čaja

Helena Ošep se ukvarja s pripravo čajnih mešanic, ki so posebne zaradi izrazite arome, značilne za rastlinje alpskega okolja.
Zdravje & prehranaKako preprečiti »praznično« povečanje teže?

Kako preprečiti »praznično« povečanje teže?

MORDA VAS ZANIMA

Približuje se tisti čas v letu, ko se mize šibijo od obilja prazničnih dobrot. Za vas smo zato pripravili nekaj nasvetov, kako se izogniti pridobivanju telesne teže med prazniki. Tako boste poskrbeli tudi za boljše počutje, saj lahko veliko bolj uživate v družbi prijateljev in najdražjih, če nimate občutka, da vas bo pravkar razneslo.

- Oglas -

Praznične dobrote

Ne odrekajte se vsemu, ampak bodite pozorni na količino

Če se odločite, da se boste letos odrekli vsem sladkarijam, bo to najverjetneje povzročilo proti učinek in le še bolj si boste želeli tiste slaščice. Tako je najboljši nasvet, da pri obrokih in predvsem pri težki in sladki hrani v prvi vrsti popazite na velikost porcije, jeste počasi in uživate v vsakem grižljaju. Ne pozabite, da morate hrano temeljito prežvečiti. Nikar ne preskakujte obrokov in skrbite, da bo raven vašega sladkorja v krvi skozi dan pod nadzorom.

Ogljikovi hidrati – izbirajte jih pametno

Pridobivanje kilogramov boste zagotovo preprečili, če boste pozorni na to, kakšne in koliko ogljikovih hidratov zaužijete. Definitivno se izogibajte industrijsko predelane hrane, kot je čips, čokolada in pecivo s polic supermarketov. Ali ni škoda, da svoje telo polnite s praznimi kalorijami, če pa se mize običajno šibijo pod doma pripravljeno hrano, ki je lahko polna hranil in vsebuje manj? Izogibajte se sladkorju, kruhu,  in raje posegajte po sadju ter polnozrnatih virih ogljikovih hidratov.

Omejite vnos alkohola

Prekomerno pitje alkohola ni problematično le zaradi visoke vrednosti kalorij, ampak prinaša tudi ostala tveganja za zdravje, med njimi je tudi rak. Poleg tega velja, da več alkohola kot popijete, težje nadzorujete, kaj vse boste pojedli. Alkohol moti tudi ritem spanja, kar ima negativen vpliv na vaš apetit.

Jejte hrano, ki pomaga pri prebavi ogljikovih hidratov

- Oglas -

Če že jeste ogljikove hidrate jih uživajte v družbi tistih živil, ki bodo pospešili njihovo prebavo. Tako poleg ogljikovih hidratov posegajte po vloženi zelenjavi oziroma fermentiranih produktih, ki dobrim bakterijam v črevesju pomagajo pri delu. Priporočljiva je tudi uporaba začimb, kot sta denimo cimet in kurkuma, ki spodbujata prebavo. Jejte več beljakovinske hrane, zelene zelenjave (bogat vir magnezija) in dobrih maščob omega 3.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×