Pravilno kombiniranje živil ni pomembno zgolj pri glavnih obrokih, ampak tudi pri prigrizkih. Kako izbrati takšno kombinacijo, ki vas bo ravno prav nasitila, da boste lažje zdržali do kosila in večerje, obenem pa ne bo pretirano kalorična?

Jabolko in cimet

Ena najboljših izbir je jabolko z malce arašidovega masla, ki ga posujete še s ščepcem cimeta. V nadaljevanju lahko preverite, zakaj je prav ta kombinacija tako zdrava in dobra za tiste, ki poskušate shujšati. Obenem pa imamo za vas tudi predlog, kaj piti poleg tega prigrizka …

Kombinacija, ki poskrbi za podaljšan občutek sitosti

Sadje je sicer lahko zelo zdrava malica, vendar pa za marsikoga ni dovolj nasitno. A že dodatek manjše količine zdravih maščob poskrbi, da boste siti precej dlje časa. In prav to je glavna skrivnost, zakaj sta jabolko in arašidovo maslo tako dobra kombinacija za dopoldansko ali popoldansko malico.

Dodatek cimeta poskrbi za še boljši okus tega prigrizka, vendar to ni glavni razlog, zakaj je smiselno vključiti to začimbo. Cimet namreč pomaga pri uravnavanju krvnega sladkorja, kar pomeni, da pomaga preprečevati, da bi prišlo že zelo hitro po vaši malici do ponovne lakote. Za povrh pa cimet pomaga tudi pri hitrejšem kurjenju maščob.

Seveda so vse sestavine tudi zelo zdrave – takšna malica bo vsebovala veliko vitaminov in mineralov, med njimi tudi ogromno antioksidantov, pa tudi vlaknin, ki so pomembne tako za zdravje kot za lažjo izgubo odvečnih kilogramov. Paziti morate sicer na to, da izberete arašidovo maslo, ki ne vsebuje dodanega sladkorja. Priporočamo pa še, da pazite tudi na to, da v izbranem arašidovem maslu ne bo preveč soli oziroma natrija.

Kaj pa pijača?

Poleg predlaganega prigrizka si lahko privoščite skodelico zelenega čaja, ki ste ji dodali malce sveže iztisnjenega limoninega soka. Zeleni čaj vsebuje ogromno antioksidantov, obenem pa prispeva k pospeševanju našega metabolizma, zato je hujšanje precej lažje. Podoben vpliv na metabolizem pa ima tudi limonin sok.