Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.
Zdravje & prehranaKako ukrepati ob prvih znakih gripe?

Kako ukrepati ob prvih znakih gripe?

MORDA VAS ZANIMA

Trenutno smo sredi obdobja, ko je gripa zelo razširjena. Znaki okužbe so običajno povišana telesna temperatura, kašelj, zamašen nos, glavobol, bolečine v mišicah. povečana utrujenost ter bruhanje ali diareja. Kako ukrepati, če sumite, da ste se tudi sami okužili z virusom, ki povzroča gripo? Za vas imamo nekaj koristnih napotkov

- Oglas -

Prehlad in gripa

Privoščite si čim več počitka in spanja

Nadaljevanje z vsakodnevnimi aktivnostmi, čeprav imate občutek, da zbolevate, bo zgolj poslabšalo simptome in podaljšalo čas okrevanja. Tako je pametno, da čim prej prestavite vse obveznosti in si privoščite počitek. Pomembno je, da poskušate pri tem čim več spati, saj naj bi se med spanjem v možganih tvorila beljakovina, ki pospeši okrevanje v primeru gripe.

Pomagajte svojemu imunskemu sistemu s pravo hrano

Krepitev imunskega sistem je seveda precej bolj smiselna že prej, kot metoda za zmanjševanje nevarnosti za okužbo. Vendar pa to še ne pomeni, da ne morete vsaj nekoliko pomagati svojemu telesu v boju z virusi, četudi je do okužbe že prišlo. Da bo vaš imunski sistem čim močnejši, posledično pa bo lažje obračunal z virusi, uživajte živila, bogata z vitaminom C, kot so na primer različni citrusi. Za močan imunski sistem pa so zelo pomembni tudi probiotiki, ki jih najdemo v fermentiranih živilih, na primer v kislem zelju, ki je obenem prav tako zelo dober vir vitamina C.

Pijte veliko tekočine, vendar se izogibajte kofeinu

Če opazite, da se vas loteva gripa, začnite povečevati vnos tekočine. Ta je še posebej pomembna, če imate drisko ali če bruhate. Po drugi strani pa se priporoča, da prekinete z uživanjem kave in drugih kofeinskih napitkov. Kofein namreč povečuje nevarnost za dehidracijo. Verjetno pa je samoumevno tudi, da ne smete uživati alkohola.

Redno si umivajte roke in uporabljajte razkužilo

- Oglas -

Najbrž nočete, da bi se okužili tudi drugi. Tako poskušajte čim bolj omejiti stike z drugimi ljudmi. Priporoča se, da se izogibate pretiranemu druženju še vsaj 24 ur po tem, ko nimate več povišane telesne temperature. To bo seveda dobro tudi za vas, ker si boste lahko tako privoščili počitek. Seveda pa omejitev stikov ni vedno izvedljiva, na primer v primeru družinskih članov. Vseeno pa lahko tudi tu vsaj nekoliko zmanjšate tveganje za njihovo okužbo, predvsem z rednim umivanjem rok in uporabo razkužila za roke.

Kako se upreti gripi in prehladu pa izveste v januarski reviji Bodi eko.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×