Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.

Helena Ošep: Klepet ob skodelici alpskega čaja

Helena Ošep se ukvarja s pripravo čajnih mešanic, ki so posebne zaradi izrazite arome, značilne za rastlinje alpskega okolja.
Lepota & kozmetika5 nasvetov za okrepitev krhkih in lomljivih las

5 nasvetov za okrepitev krhkih in lomljivih las

MORDA VAS ZANIMA

Tanki in krhki lasje, nagnjeni k lomljenju ter cepljenju so sicer v določeni meri res povezani z genetskimi vzroki. Vendar pa to še ne pomeni, da ne morete storiti ničesar, s čimer bi pripomogli k temu, da bi vaši lasje vendarle postali vsaj nekoliko močnejši. Seveda pa sprememba ni možna kar čez noč. Če želite okrepiti svoje lase, morate spremeniti svoje navade, vezane na različna področja. Skupek teh sprememb bo zagotovo pripomogel k temu, da bodo vaši lasje precej močnejši in da ne bodo možne tako hitre poškodbe. Hkrati pa lahko pričakujete tudi več volumna in lepši sijaj las.

- Oglas -

Poškodovani lasje

Uredite svojo prehrano

Poskrbite, da bo vaša prehrana vsebovala dovolj zdravih maščob, na primer iz oreščkov in avokada. Te so namreč med drugim nujne za močne in zdrave lase. Priporočamo tudi redno uživanje jedi, ki vključujejo proso. Pozorni bodite na to, da zaužijete dovolj različnih vitaminov iz skupine B, še posebej biotina in folatov. Če so vaši lasje trenutno v zelo slabem stanju, si lahko vsaj začasno pomagate tudi s prehranskimi dopolnili. Lasem pa bo koristilo tudi uživanje pivskega kvasa ali pa kvasnih kosmičev.

Pripravite si oblogo za lase iz grškega sena

Zmešajte 1 žlico grškega sena in 250 mililitrov vode. Semena grškega sena naj se namakajo približno 10 ur, da se mešanica zgosti. Oblogo nato nanesite na lase in počakajte najmanj pol ure, preden jo izperete.

Redno masirajte svoje lasišče z izbranim oljem

Osnova za zdrave in močne lase je zdravo lasišče. Tako vam svetujemo, da si pred vsakim pranjem las vzamete čas za nežno masažo lasišča z rahlo segretim oljem po izbiri. Uporabite lahko kokosovo olje, mandljevo, olivno, ricinusovo, jojobino ipd. Učinek bo še boljši, če boste izbranemu olju dodali nekaj kapljic eteričnega olja timijana. Ta namreč preprečuje čezmerno izpadanje las in prispeva k njihovi krepitvi.

Izogibajte se agresivnim snovem in postopkom

- Oglas -

Pri krhkih in zelo občutljivih laseh je še posebej pomembno, da poskušate uporabljati čim bolj naravne šampone in druge izdelke za nego. Izogibajte se parabenom, silikonu in podobnim sestavinam, ki lahko stanje še poslabšajo. Obenem svetujemo, da poskušate lase čim pogosteje posušiti naravno, torej brez uporaba sušilnika za lase. Seveda pa se izogibajte tudi likalnikom za lase in barvanju, kolikor je to le mogoče.

Poskrbite za čim manj stresa v svojem življenju

Še vedno se pogosto premalo zavedamo, kako velik vpliv ima v resnici stres na naše zdravje. Med drugim lahko nenehen stres povzroči tudi ogromno težav z lasmi. Če so vaši lasje že v osnovi precej krhki in nagnjeni k poškodbam, lahko zelo stresna obdobja povzročijo ogromno škode – tudi močno povečano izpadanje las. Tako ne zanemarite pomena rednega sproščanja oziroma posvečanja časa dejavnostim, ki vas umirijo in napolnijo s pozitivno energijo.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×