Tanki in krhki lasje, nagnjeni k lomljenju ter cepljenju so sicer v določeni meri res povezani z genetskimi vzroki. Vendar pa to še ne pomeni, da ne morete storiti ničesar, s čimer bi pripomogli k temu, da bi vaši lasje vendarle postali vsaj nekoliko močnejši. Seveda pa sprememba ni možna kar čez noč. Če želite okrepiti svoje lase, morate spremeniti svoje navade, vezane na različna področja. Skupek teh sprememb bo zagotovo pripomogel k temu, da bodo vaši lasje precej močnejši in da ne bodo možne tako hitre poškodbe. Hkrati pa lahko pričakujete tudi več volumna in lepši sijaj las.

Poškodovani lasje

Uredite svojo prehrano

Poskrbite, da bo vaša prehrana vsebovala dovolj zdravih maščob, na primer iz oreščkov in avokada. Te so namreč med drugim nujne za močne in zdrave lase. Priporočamo tudi redno uživanje jedi, ki vključujejo proso. Pozorni bodite na to, da zaužijete dovolj različnih vitaminov iz skupine B, še posebej biotina in folatov. Če so vaši lasje trenutno v zelo slabem stanju, si lahko vsaj začasno pomagate tudi s prehranskimi dopolnili. Lasem pa bo koristilo tudi uživanje pivskega kvasa ali pa kvasnih kosmičev.

Pripravite si oblogo za lase iz grškega sena

Zmešajte 1 žlico grškega sena in 250 mililitrov vode. Semena grškega sena naj se namakajo približno 10 ur, da se mešanica zgosti. Oblogo nato nanesite na lase in počakajte najmanj pol ure, preden jo izperete.

Redno masirajte svoje lasišče z izbranim oljem

Osnova za zdrave in močne lase je zdravo lasišče. Tako vam svetujemo, da si pred vsakim pranjem las vzamete čas za nežno masažo lasišča z rahlo segretim oljem po izbiri. Uporabite lahko kokosovo olje, mandljevo, olivno, ricinusovo, jojobino ipd. Učinek bo še boljši, če boste izbranemu olju dodali nekaj kapljic eteričnega olja timijana. Ta namreč preprečuje čezmerno izpadanje las in prispeva k njihovi krepitvi.

Izogibajte se agresivnim snovem in postopkom

Pri krhkih in zelo občutljivih laseh je še posebej pomembno, da poskušate uporabljati čim bolj naravne šampone in druge izdelke za nego. Izogibajte se parabenom, silikonu in podobnim sestavinam, ki lahko stanje še poslabšajo. Obenem svetujemo, da poskušate lase čim pogosteje posušiti naravno, torej brez uporaba sušilnika za lase. Seveda pa se izogibajte tudi likalnikom za lase in barvanju, kolikor je to le mogoče.

Poskrbite za čim manj stresa v svojem življenju

Še vedno se pogosto premalo zavedamo, kako velik vpliv ima v resnici stres na naše zdravje. Med drugim lahko nenehen stres povzroči tudi ogromno težav z lasmi. Če so vaši lasje že v osnovi precej krhki in nagnjeni k poškodbam, lahko zelo stresna obdobja povzročijo ogromno škode – tudi močno povečano izpadanje las. Tako ne zanemarite pomena rednega sproščanja oziroma posvečanja časa dejavnostim, ki vas umirijo in napolnijo s pozitivno energijo.