Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Ekologija & okoljeIz leta v leto bolj sleparijo

Iz leta v leto bolj sleparijo

MORDA VAS ZANIMA

»Le teden dni zatem, ko je analiza laboratorijskega preizkusa, ki ga je opravila italijanska potrošniška organizacija, dokazala, da podatki o povprečni porabi goriva in izpustih CO2 ne držijo, je svoje novo poročilo o tej problematiki izdala še organizacija ICCT (International Council on Clean Transportation),« so danes javili iz Zveze potrošnikov Slovenije (ZPS). V novem poročilu ugotavljajo, da je povprečna razlika med oglaševano in resnično porabo avtomobilov v zadnjih desetih letih z deset odstotkov narasla na trideset odstotkov pri zasebnih in celo na več kot štirideset odstotkov pri službenih vozilih.

- Oglas -

Gorivo

»Novost v letošnjem poročilu je primerjava razvoja po posameznih modelih, ki je odkrila zelo predvidljiv scenarij: s predstavitvijo nove generacije avtomobila se je razlika med oglaševano in resnično porabo naenkrat povečala. Pri avtomobilih, ki so jih predstavili po letu 2009, se je po vsaki večji spremembi modela razkorak povečal za 60 odstotkov oziroma za 10 odstotnih točk,« pojasnjujejo. Leta 2001 je bila tako ugotovljena povprečna razlika med dejasnko porabo in oglaševano porabo sedem-odstotna. Leta 2005 se je ta odstotek poveča na 13. Leta 2009 je bila razlika že sedemnajst-odstotna, lani pa kar trideset-odstotna. »Povsem jasno je, da k temu ne more prispevati spremenjen način vožnje, pač pa je postalo očitno, da avtomobilske tovarne vse bolj optimizirajo svoja vozila za uradni testni cikel NEDC in ne za resnične vozniške scenarije kupcev avtomobilov,« pravijo na ZPS. Med tehnologije, ki so bolj namenjene laboratorijem kot resničnemu življenju, uvrščajo stop-start in rekuperacijo zavorne sile. »Omenjeno poročilo ponovno dokazuje potrebo po spremembi testnega protokola za merjenje porabe goriva in izpustov CO2, saj trenutna razlika povprečnemu vozniku letno prinese tudi za 500 evrov višje stroške za gorivo, kot bi jih lahko pričakoval na osnovi uradnega podatka, ki ga posreduje avtomobilska tovarna,« dodajajo.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×