fbpx
Domov Zdravje & prehrana Hitro kosilo, ki odžene prehlad

Hitro kosilo, ki odžene prehlad

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Ste mislili, da v 20 minutah ni mogoče pripraviti okusnega in predvsem tudi zdravega kosila? Zakaj si ne bi naredili kosila, ki je hitro pripravljeno, poleg tega pa še zdravo. Tokrat vam predstavljamo recept za shitake s prosom in ingverjem.

Kosilo
Žita, riž in testenine so sestavine, ki telo zakisajo, zato bomo tokrat uporabili proseno kašo, ki je tudi naravno poživilo in vsebuje tudi veliko rudninskih snovi za lase, nohte, kosti in boljši spomin.

Tudi gobe so ena od osnovnih sestavin za shitake. Gobe vsebujejo polisaharide in spodbujajo delovanje imunskega sistema. Da bi še povečali zdravilnost kosila, ga pripravimo na kokosovi maščobi, ki vsebije lavrinsko in kaprijsko kislino. Ti delujeta proti virusom, bakterijam, zajedalcem in kvasovkam.

Vse skupaj začinimo z naravnim antiseptikom ingverjem in nekaj olja pekočih paprik. Pekoče začimbe so dobre za krepitev dihalnih organov in redčenje sluzi, vendar z njimi ne smemo pretiravati.

Shitake gobe, ingver, čebula, por, pekoča parikaPa se lotimo priprave kosila.

  • Z vročo vodo operemo 2 dcl prosene kaše, ki jo skuhamo v 3x več vode. Če želite, da se zrna ne sprimejo, dodajte zadnjo tretjino hladne vode v posodo, kot ga že odstavite.
  • Medtem, čebulo ali por prepražimo na kokosovi maščobi (zadostuje 50g)
  • Dodamo narezane gobice shitake (50-100g za osebo).
  • Lahko dodamo tudi korenje ali bučke.
  • Dodamo naravne kocke ali jušno osnovo ali kvasno osnovo, ki ne vsebuje umetnih barvil in dodatkov.
  • Mešanico dušimo 5-10 minut in nato dodamo začimbe.
  • Za dve osebi zadostuje približno centimeter ingverja, ki ga je najbolje naribati.
  • Če imate radi pikanten okus dodajte žličko olja pekoče paprike.
  • Za krepitev jeter lahko namesto popra dodamo zdravilna semena pegastega badlja, ki jih zmeljemo v mlinčku za poper.
  • K jedi sodijo začimbe kot so garam masala in sojina omaka, za bolj mediteranski okus pa lahko uporabite tudi origano, timijan in baziliko.
- Oglas -

Najnovejše

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×