Hitro kosilo, ki odžene prehlad

    Ste mislili, da v 20 minutah ni mogoče pripraviti okusnega in predvsem tudi zdravega kosila? Zakaj si ne bi naredili kosila, ki je hitro pripravljeno, poleg tega pa še zdravo. Tokrat vam predstavljamo recept za shitake s prosom in ingverjem.

    Kosilo
    Žita, riž in testenine so sestavine, ki telo zakisajo, zato bomo tokrat uporabili proseno kašo, ki je tudi naravno poživilo in vsebuje tudi veliko rudninskih snovi za lase, nohte, kosti in boljši spomin.

    Tudi gobe so ena od osnovnih sestavin za shitake. Gobe vsebujejo polisaharide in spodbujajo delovanje imunskega sistema. Da bi še povečali zdravilnost kosila, ga pripravimo na kokosovi maščobi, ki vsebije lavrinsko in kaprijsko kislino. Ti delujeta proti virusom, bakterijam, zajedalcem in kvasovkam.

    Vse skupaj začinimo z naravnim antiseptikom ingverjem in nekaj olja pekočih paprik. Pekoče začimbe so dobre za krepitev dihalnih organov in redčenje sluzi, vendar z njimi ne smemo pretiravati.

    Shitake gobe, ingver, čebula, por, pekoča parikaPa se lotimo priprave kosila.

    • Z vročo vodo operemo 2 dcl prosene kaše, ki jo skuhamo v 3x več vode. Če želite, da se zrna ne sprimejo, dodajte zadnjo tretjino hladne vode v posodo, kot ga že odstavite.
    • Medtem, čebulo ali por prepražimo na kokosovi maščobi (zadostuje 50g)
    • Dodamo narezane gobice shitake (50-100g za osebo).
    • Lahko dodamo tudi korenje ali bučke.
    • Dodamo naravne kocke ali jušno osnovo ali kvasno osnovo, ki ne vsebuje umetnih barvil in dodatkov.
    • Mešanico dušimo 5-10 minut in nato dodamo začimbe.
    • Za dve osebi zadostuje približno centimeter ingverja, ki ga je najbolje naribati.
    • Če imate radi pikanten okus dodajte žličko olja pekoče paprike.
    • Za krepitev jeter lahko namesto popra dodamo zdravilna semena pegastega badlja, ki jih zmeljemo v mlinčku za poper.
    • K jedi sodijo začimbe kot so garam masala in sojina omaka, za bolj mediteranski okus pa lahko uporabite tudi origano, timijan in baziliko.
    Povejte svoje mnenje - kometirajte