Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.
Zdravje & prehranaGlutation – kralj vseh antioksidantov

Glutation – kralj vseh antioksidantov

MORDA VAS ZANIMA

Glutation je eden najpomembnejših antioksidantov v našem telesu. Tako ščiti naše organe pred prostimi radikali, škodljivimi kemikalijami in vnetji. Posledično lahko pomanjkanje glutationa privede do številnih težav, med drugim do avtoimunskih bolezni, različnih vrst raka, težav z jetri, srčno-žilnih obolenj in zelo hitrega staranje. Kaj lahko torej storimo, da spodbudimo tvorbo glutationa ter s tem zmanjšamo nevarnost za številne bolezni, upočasnimo proces staranja in poskrbimo za učinkovito razstrupljanje telesa?

- Oglas -

Glutation

Telo pogosto ne zmore izdelati dovolj glutationa

Za glutation se je pojavilo tudi poimenovanje kralj vseh antioksidantov, saj dejansko pomaga drugim antioksidantom, da delujejo optimalno. Glutation se pogosto povezuje predvsem z zdravjem jeter. Vsekakor ima še posebej pomembno vlogo pri zaščiti tega organa, saj pomaga pri njihovem razstrupljanju. Naše telo sicer izdela glutation iz treh ključnih aminokislin. To so cistein, glutamin in glicin. Še posebej pomemben je cistein.

Kako nastane glutation?

Za tvorbo glutationa je izredno pomemben tudi proces metilacije, ki je odvisen od različnih dejavnikov, še posebej pa od zadostne količine vitaminov B6 in B12 ter folatov v telesu. Večkrat se sicer zgodi, da je potreba po glutationu zaradi onesnaženosti zraka, delcev težkih kovin, različnih kemikalij in drugih škodljivih snovi, ki smo jim vsakodnevno izpostavljeni, preprosto previsoka. Telo ne more zagotavljati zadostnih količin tega antioksidanta, zato se poveča nevarnost za številne bolezni. Premalo glutationa namreč pomeni povečano tveganje za oksidativni stres, torej za preveliko število škodljivih prostih radikalov v telesu, ki lahko povzročijo ogromno škode.

Kako ukrepati oziroma čemu se je dobro izogibati?

Pomanjkanje glutationa v telesu najlažje preprečimo tako, da poskušamo odstraniti čim več dejavnikov, ki lahko povzročajo oksidativni stres. Tako bo potreba po glutationu precej manjša, zato ne bo nevarnosti, da naše telo ne bi zmoglo proizvesti dovolj tega antioksidanta. Poskušajte torej odstraniti čim več strupenih snovi iz svojega življenja. V osnovi to pomeni čim bolj čist zrak ter varno hrano in vodo. Tako je priporočljiva uporaba filtrov za prečiščevanje zraka, še posebej v spalnici, redno sesanje in brisanje prahu, izogibanje pesticidom, zamenjava plastičnih posodic in kozarcev s steklenimi, izogibanje alkoholu in sladkorju, odpoved uporabi ponev s premazom proti sprijemanju ter kupovanje ekološko pridelanih živil. Pametno je tudi, da preverite, ali ni v vašem domu morda prisotna plesen.

Živila, ki spodbujajo tvorbo glutationa

- Oglas -

Pri tvorbi glutationa lahko pomaga redno uživanje svežega česna in čebule, pa tudi križnic, torej brokolija, zelja, cvetače in ohrovta. Ena izmed možnosti, če želimo preprečiti pomanjkanje glutationa, pa so seveda tudi prehranska dopolnila, pri čemer pa morate seveda paziti, da izberete zares kakovostna.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×