Je pridobivanje kilogramov po menopavzi zares neizbežno?

Pogosto slišimo, da je menopavza skorajda neizbežno povezana s pridobivanjem kilogramov.

5 vrst zelenjave, pri katerih je toplotna obdelava koristna

Katere so tiste vrste zelenjave, ki jih sicer lahko uživamo tudi presne, vendar je praviloma precej bolje, če jih pred zaužitjem toplotno obdelamo?

Razrešena velika uganka, povezana s parkinsonovo boleznijo

Znanstvenikom je uspelo najti odgovor na pomembno vprašanje, povezano s parkinsonovo boleznijo.

Revija Bodi eko, Julij-Avgust 2022

Kaj je lepšega v vročih poletnih dneh, kot to, da se lahko uležemo v senco in v roke vzamemo odlično revijo s koristnimi nasveti in recepti?

Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.
Zdravje & prehranaEnergijski napitki v zdravi preobleki – pripravite jih sami!

Energijski napitki v zdravi preobleki – pripravite jih sami!

MORDA VAS ZANIMA

Vam pogosto primanjkuje energije in ste skorajda primorani poseči po energijskih napitkih? Kot verjetno že veste, ti vsebujejo tudi precej zdravju škodljivih sestavin, a včasih se zdi, da skorajda nimate druge izbire. Na srečo pa kljub temu obstajajo precej bolj zdravju prijazne rešitve za to, da ostanete budni in prisebni do večera. Za to namreč ne potrebujete ogromnih količin kofeina in sladkorja. V nadaljevanju vas čakajo 3 predlogi za napitke, ki so precej boljša izbira od vsakega kupljenega energijskega pripravka.

- Oglas -

Energijski napitek

Pekoča osvežitev

Poleg dovolj spanja so prav zadostne količine tekočine ključne za to, da ostanete budni in sveži. Utrujenost je namreč pogosto povezana z dehidracijo. Priporočamo vam, da si večkrat na dan pripravite napitek, ki vas bo napolnil z energijo in vam pomagal, da lažje premagate izzive, ki so pred vami. V kozarec hladno nalijte vodo ter ji dodajte dve žlici sveže iztisnjenega limoninega soka in ščepec kajenskega popra.

Kljub kislemu okusu je limona znana po svojem bazičnem učinku na naš organizem, zato bo pripomogla k temu, da bo telo lažje ohranilo zdravo pH-vrednost. Kajenski poper pa velja za naravno poživilo, ki bo poskrbelo za dvig ravni vaše energije. Poleg tega pa kajenski poper pomaga tudi pri ohranjanju zdravega srca.

Hitra rešitev

Ko se nas sredi dneva poloti huda utrujenost, skoraj refleksno sežemo po skodelici kave ali po energijskem napitku. V resnici pa nam narava ponuja mnogo boljšo in bolj varno rešitev od kofeina. Odrežite dobra dva centimetra korenine ingverja in ga zdrobite s pripomočkom za drobljenje česna. Ingver nato stresite v skodelico in mu dodajte ščep kurkume in ščep kardamoma. Prelijte z vročo vodo in popijte. Napitek si privoščite po potrebi – ko začutite, da boste težko ostali budni, čeprav vas čaka še precej obveznosti.

- Oglas -

Ingver poskrbi za pospešitev metabolizma in prekrvavitve, poleg tega pa pospešuje prebavo. Prav preobilno kosilo je pogosto krivo, da postanemo nenadoma zelo utrujeni, zato je lahko ingver zelo učinkovita rešitev. Tudi kurkuma deluje na telo podobno kot ingver, kar velja tudi za kardamom. Zaradi posebne kombinacije začimb je takšen doma pripravljen napitek torej prava energijska bomba – in to trojna!

Za dobro jutro – in dober dan

Premalo beljakovin v prehrani je, še posebej pri ženskah, eden izmed pogostejših razlogov za povečano utrujenost, težave s koncentracijo in občutek šibkosti v telesu oziroma v mišicah. Če boste dan začeli z okusnim beljakovinskim napitkom, boste močno zmanjšali tveganje, da vas sredi dneva doleti velik padec energije.

Napitek pripravite iz ene zrele banane, 60 gramov mandljev, merice rastlinskih beljakovin v prahu, nekaj listov ohrovta, žlice mletih lanenih semen in 2 decilitrov rastlinskega mleka, na primer mandljevega. Vse sestavine stresite oziroma zlijte v kuhinjski mešalnik in dobro premešajte. Presenečeni boste, koliko več energije kot običajno boste imeli po takšnem zajtrku, ki mu lahko – če se želite malce bolj nasititi – dodate še manjši kos kruha iz polnozrnate moke.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×