Aditiv E466 najverjetneje nevarnejši, kot se je verjelo doslej

Aditiv karboksimetil celuloza se uporablja pri izdelavi najrazličnejših živil. Pogosteje se je začel uporabljati v 60. letih prejšnjega stoletja.

Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.
Zdravje & prehranaDešifrirajte deklaracije na prehrambenih izdelkih

Dešifrirajte deklaracije na prehrambenih izdelkih

MORDA VAS ZANIMA

Kolikokrat ste si že zadali, da boste naslednjič bolje prebrali tudi drobni tisk in deklaracijo na embalaži in ugotovili, kaj dejansko zaužijete?

- Oglas -

Če mislite, da je dovolj, da preberete le kalorične vrednosti hrane, potem ste se zmotili. Vendar pa se zaradi tega ne morete obtoževati, saj je deklaracije na hrani težje dešifrirati, kot pa Da Vincijevo šifro. Zato je tu kratki vodič za vas, da se boste lažje znašli, ko boste naslednjič pregledovali deklaracije.


Večina se ustavi na kaloričnih vrednostih hrane, vendar pa se malce pod to vrednostjo nahaja veliko več, bolj pomembnih števil. Stolpec z dnevnih odstotkom zaužite vrednosti nam pove, koliko odstotkov,  potrebnih za zadovoljitev priporočene dnevne količine določenega hranila dobimo, če zaužijemo nek proizvod.

Najbolj težaven del je seznam s sestavinami. Vsekakor se držite stran od proizvodov, ki pravijo, da ne vsebujejo maščob, saj ni zdravo zaužiti takšnih proizvodov, kjer je bila maščoba umetno odstranjena z raznimi kemikalijami. Prav tako pa ni priporočljivo kupovati proizvodov, ki vsebujejo sestavine s ‘kemičnim’ prizvokom, saj te niso zdrave.

Ena izmed najbolj pogostih sestavin, ki se jo poskušamo izogibati je sladkor. Na žalost so proizvajalci našli drug način za prodajo takšnega proizvoda, saj so iznašli več kot le eno ime, ki nadomesti besedo sladkor. Zato vse kar vsebuje koruzni sirup,  visoko-fruktozni koruzni sirup, koncentrat sadnega soka, umetni sadni okusi, dextroza, sukroza, … dejansko vsebuje sladkor, zato se teh proizvodov izogibajte, če želite ohraniti dobro zdravje in vitko linijo.
Vsekakor pa je najbolj priporočljivo, da jeste svežo hrano, ki ste jo pripravili doma. Glejte le, da bo vsaj polovica krožnika napolnjena z zelenjavo.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×