Dešifrirajte deklaracije na prehrambenih izdelkih

    Kolikokrat ste si že zadali, da boste naslednjič bolje prebrali tudi drobni tisk in deklaracijo na embalaži in ugotovili, kaj dejansko zaužijete?

    Če mislite, da je dovolj, da preberete le kalorične vrednosti hrane, potem ste se zmotili. Vendar pa se zaradi tega ne morete obtoževati, saj je deklaracije na hrani težje dešifrirati, kot pa Da Vincijevo šifro. Zato je tu kratki vodič za vas, da se boste lažje znašli, ko boste naslednjič pregledovali deklaracije.


    Večina se ustavi na kaloričnih vrednostih hrane, vendar pa se malce pod to vrednostjo nahaja veliko več, bolj pomembnih števil. Stolpec z dnevnih odstotkom zaužite vrednosti nam pove, koliko odstotkov,  potrebnih za zadovoljitev priporočene dnevne količine določenega hranila dobimo, če zaužijemo nek proizvod.

    Najbolj težaven del je seznam s sestavinami. Vsekakor se držite stran od proizvodov, ki pravijo, da ne vsebujejo maščob, saj ni zdravo zaužiti takšnih proizvodov, kjer je bila maščoba umetno odstranjena z raznimi kemikalijami. Prav tako pa ni priporočljivo kupovati proizvodov, ki vsebujejo sestavine s ‘kemičnim’ prizvokom, saj te niso zdrave.

    Ena izmed najbolj pogostih sestavin, ki se jo poskušamo izogibati je sladkor. Na žalost so proizvajalci našli drug način za prodajo takšnega proizvoda, saj so iznašli več kot le eno ime, ki nadomesti besedo sladkor. Zato vse kar vsebuje koruzni sirup,  visoko-fruktozni koruzni sirup, koncentrat sadnega soka, umetni sadni okusi, dextroza, sukroza, … dejansko vsebuje sladkor, zato se teh proizvodov izogibajte, če želite ohraniti dobro zdravje in vitko linijo.
    Vsekakor pa je najbolj priporočljivo, da jeste svežo hrano, ki ste jo pripravili doma. Glejte le, da bo vsaj polovica krožnika napolnjena z zelenjavo.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte