Bodimo učinkoviti pri porabi energije

    Vseslovenska kampanja »Energija si, bodi učinkovit« se nadaljuje z akcijo MODRA STOPINJA, ki spodbuja k energetsko učinkovitemu ogrevanju in hlajenju ter rabi obnovljive Modre energije.

    Akcija Modra stopinja je osemnajsta po vrsti v nizu akcij, ki so jih skupaj s člani Mreže poslovno-družbene koristnosti izvedli v agenciji Informa Echo. Namen izvedenih akcij je osveščanje končnih porabnikov o učinkoviti rabi in obnovljivih virih energije (URE in OVE) ter povezovanje poslovnih iniciativ, ki omogočajo uvajanje URE in OVE. Akcija Modra stopinja se prične 22. aprila na svetovni dan Zemlje.


    Posebnost akcije Modra stopinja glede na predhodne je v tem, da pod skupnim sporočilom Modra stopinja ugodja povezuje več akcij, ki jih bodo omogočili različni investitorji. Univerzalno sporočilo celotne akcije, ki je na izviren način podano v sliki in besedi nam sporoča, da je ustrezna temperatura ključnega pomena za obstoj življenja na Zemlji in za bivalno ugodje v naših domovih ter poslovnih prostorih. HSE je v svojem delu akcije sporočilo nadgradil tako, da nas poziva k Modremu ravnanju s tem, da uporabljamo obnovljivo Modro električno energijo, pridobljeno iz slovenskih rek. Slovenija ima namreč izjemno bogat vodni potencial, ki je idealen vir obnovljive energije.

    Oglasi akcije Modra stopinja posredujejo uporabne nasvete, kako učinkovito ogrevati in hladiti svoj dom. Širši nabor nasvetov za učinkovito ravnanje pa si lahko preberete na spletnem portalu www.pozitivnaenergija.si pod rubriko DOBERnaSVET. Bistvo energetsko učinkovitega ravnanja z energijo je v tem, da za želeno bivalno ugodje zaradi potratnega ravnanja ne potrošimo več energije, kot je dejansko potrebujemo. S tem zmanjšujemo škodljive vplive na okolje obenem pa zmanjšujemo stroške za energijo.

    V lanskem letu so člani Mreže poslovno-družbene koristnosti Sinergija, ki jih je preko 40, preko skupnih akcij spodbudili 40% individualnih porabnikov v Sloveniji k razmišljanju o ukrepih učinkovite rabe energije, 37% pa jih je dejansko začelo izvajati vsaj en ukrep. Ključ uspeha pri uvajanju URE je v usklajevanju podjetniških, individualnih in družbenih interesov. Trenutno potekajo usklajevanja z aktivnejšimi člani mreže Sinergija (Mercator, Petrol, Eko sklad, Te-tol) ter drugimi podjetji (proizvajalci in trgovci toplotnih črpalk, klima naprav in solarnih celic), da bi po zaključku prve faze prevzeli pobudo in svoja prizadevanja v smeri URE in OVE nadaljevali v duhu akcije Modra stopinja. S tem se bo povečal učinek osveščanja, udeleženci v akciji pa bodo z manjšimi stroški povečali učinke svojih promocijskih aktivnosti, ki so povezane z uvajanjem URE in OVE.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte