Aditiv E466 najverjetneje nevarnejši, kot se je verjelo doslej

Aditiv karboksimetil celuloza se uporablja pri izdelavi najrazličnejših živil. Pogosteje se je začel uporabljati v 60. letih prejšnjega stoletja.

Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.
Zdravje & prehrana6 korakov za jesensko razstrupljanje telesa

6 korakov za jesensko razstrupljanje telesa

MORDA VAS ZANIMA

V preteklosti je bil človeški organizem precej bolj usklajen z naravnimi cikli – tako z menjavo dneva in noči kot z menjavo letnih časov. Danes je ta povezava pogosto precej načeta. Umetna svetloba nam omogoča, da ostajamo budni pozno v noč, kar poruši naš naravni bioritem. Obenem pa ne posvečamo več posebne pozornosti menjavi letnih časov.

- Oglas -

Vendar pa pomeni vstop v nov letni čas začetek novega obdobja, kar zahteva posebne priprave. V skladu s tradicionalno kitajsko medicino naj bi bili v vsaki sezoni v ospredju določeni organi, ki zahtevajo dodatno pozornost. Jeseni so to pljuča in debelo črevo. Kako se torej kar najbolje prilagoditi na spremembe, ki jih prinaša jesenski čas?

1. Povečajte vnos čebule in česna

Tako čebula kot česen sta zelo koristna za razstrupljanje pljuč, obenem pa se lahko pohvalita s pozitivnim vplivom na črevesje. Ko vstopimo v jesen, je tako smiselno povečati vnos omenjenih živil, ki ju poskušajte vključevati v čim več jedi. Odlična izbira za jesensko razstrupljanje telesa sta na primer česnova in čebulna juha. Sestavini pa lahko uporabite celo za pripravo čaja.

Razstrupljevalni napitek iz jabolk in redkvic

2. Ne skoparite z začimbami

Mnoge začimbe nam lahko zelo uspešno pomagajo pri spodbujanju procesa razstrupljanja telesa. Prav začimbe so pogosto zelo bogate z antioksidanti in drugimi snovmi, ki so pomembne za preprečevanje oksidativnega stresa, blažitev vnetij in krepitev imunskega sistema. Obenem pa imajo lahko začimbe zelo pozitiven vpliv na prebavo. Kot je znano, pa je dobra prebava izredno pomembna za odstranjevanje odpadnih snovi iz telesa. V jesenskih mesecih zato ne skoparite pri uporabi začimb, kot so kurkuma, ingver, koromač, cimet, timijan in rožmarin.

3. Pripravite si jesenski razstrupljevalni napitek

Potrebujete 1 srednje veliko peso, 1 jabolko, 3 redkvice in skodelico nasekljanih ohrovtovih listov. Sestavine očistite in jih nato zmešajte v mešalniku skupaj z malce vode. Napitek je kot nalašč za jesenske mesece, zato priporočamo, da si ga pripravljate čim pogosteje. Pripomogel bo k razstrupljanju telesa in poskrbel, da boste polni energije celo v najbolj turobnih jesenskih dneh.

4. Poskrbite, da bo med spanjem prostor povsem zatemnjen

- Oglas -

Za uspešno razstrupljanje telesa je zelo pomemben tudi kakovosten spanec, ki pa ni mogoč, če nas med spanjem moti umetna svetloba. Vse krajši dnevi pogosto omejijo naše možnosti za izpostavljenost naravni svetlobi, umetna svetloba v nočnem času pa nato predstavlja dodatno motnjo, zaradi katere je naš organizem povsem zmeden. Jesen je tako odličen letni čas, da postanete pozorni na to, da je spalnica ponoči povsem zatemnjena. To seveda pomeni tudi, da bi morala biti spalnica prostor, kamor ne prinašate elektronskih naprav. Če vaša senčila ne blokirajo povsem svetlobe, ki jo oddajo ulične svetilke, vam priporočamo, da morda razmislite o nakupu spalne maske.

Tekoči klorofil

5. Preizkusite tekoči klorofil

Tekoči klorofil je lahko koristna spodbuda za učinkovitejše razstrupljanje telesa. Pripomore lahko tudi k boljši prekrvavitvi oziroma k boljši oskrbljenosti celic s kisikom. To med drugim pomeni manj utrujenosti, ki je pogosta težava v jesenskih mesecih. Prehod iz poletja v jesen lahko namreč za marsikoga predstavlja precejšen šok. Dodatna odlika tekočega klorofila pa je, da lahko zelo pozitivno vpliva na vaš telesni vonj.

6. Poskrbite za zadosten vnos probiotikov

Probiotiki so izjemno pomembni za zdravo črevesje. Gre namreč za t. i. koristne bakterije, s katerimi lahko preprečimo, da bi v črevesju prevladale bakterije z negativnim vplivom na naše zdravje. Povečan vnos probiotičnih živil, kot je na primer kislo zelje, naj bi bil v jesenskem času še posebej pomemben. Po potrebi pa si lahko pomagate tudi s kakovostnimi probiotičnimi dopolnili.

Preberite tudi: Razstrupljanje telesa – hitra čistilna dieta za naše telo

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×