Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.

Na vidiku nova pomoč za osebe z endometriozo

Endometrioza je bolezenska motnja, za katero je značilno pojavljanje tkiva, katerega lastnosti so zelo podobne maternični sluznici, zunaj maternice.

Ne dopustite, da vas zamera razžre od znotraj

Zamera je lahko povezana z zelo konkretnimi dogodki – na primer z izdajo ali ponižanjem.

Govorjenje med spanjem: kaj je krivo za ta pojav?

Govorjenje med spanjem se zdi na prvi pogled predvsem komično. Osebe, za katere se izve, da ponoči rade »poklepetajo same s sabo«.

Psi v povprečju razumejo kar približno 90 človeških besed in fraz

Psi v povprečju razumejo približno 90 človeških besed in fraz.

Popolna nedelja za dober začetek naslednjega tedna

Nedelja je sicer za mnoge ljudi dela prost dan, vendar so osebe, ki nedeljo dojemajo kot svoj najljubši dan v tednu, precej redke.

Podrgnite česen po stopalih … in v ustih boste že kmalu začutili znan okus!

Ali ste vedeli, da lahko okušamo tudi s stopali? Če mislite, da gre za nekakšno čudno šalo, se lahko o resničnosti te trditve precej hitro prepričate sami.
Dom & energija3 odlični napitki za premagovanje anemije

3 odlični napitki za premagovanje anemije

MORDA VAS ZANIMA

O anemiji oziroma slabokrvnosti govorimo, ko v krvi ni dovolj hemoglobina. Vzrok za to je v večini primerov pomanjkanje železa. Pri ljudeh, ki so anemični, prihaja do slabše oskrbe celic s kisikom, kar povzroča težave, kot so močna utrujenost, omotičnost, hitra zadihanost, palpitacije, šibki lasje in nohti, bleda koža ipd. Določen skupine so še posebej nagnjene k anemiji, na primer ženske z zelo močnimi menstruacijami.

- Oglas -

Pri preprečevanju anemije je sicer najpomembnejše, da v telo s hrano vnesemo dovolj železa, obenem pa moramo zaužiti tudi dovolj hranilnih snovi, ki zagotovijo optimalno absorpcijo omenjenega minerala. Odlična rešitev v boju z anemijo je lahko redno uživanje enega izmed napitkov, ki vam jih predstavljamo v nadaljevanju in ki jih lahko zelo enostavno pripravite sami.

Sok iz pese, korenčka in limone

Rdeča pesa velja za izvrsten vir železa. Korenje, še posebej pa limone, ki vsebujejo veliko vitamina C, pa poskrbijo, da se bo železo iz rdeče pese absorbiralo v čim večjih količinah. Za pripravo soka potrebujete 4 manjše pese, 4 korenčke in sok polovice limone. Po želji pa lahko dodate še 2 žlici pivskega kvasa, ki bo prav tako pripomogel k boljši absorpciji železa. Pivskega kvasa ni priporočljivo dodajati le v primeru, da se spopadate s kandido.

Sok iz špinače, pese in jagodičevja

Še boljše rezultate lahko dosežete, če peso kombinirate s špinačo, ki prav tako vsebuje zelo veliko železa. Tudi v tem primeru je seveda treba poskrbeti tudi za dobro absorpcijo železa. Poleg limoninega soka lahko v napitek vključite tudi jagodičevje, zelo dober vir vitamina C. Uporabite šop špinače, 2 manjši pesi, 150 gramov jagodičevja po izbiri in sok polovice limone.

Peteršiljev sok

Medtem ko večina dobro ve, da se v pesi in špinači skriva precej železa, zato sta to živili, ki sta idealni za pripravo sokov proti anemiji, pa je manj znano, da je zelo dober vir železa tudi peteršilj. Osnova za pripravo soka je lahko poljubna vrsta sadja ali zelenjave. Uporabite lahko na primer 1 kumaro in 1 jabolko, nato pa dodate še šop peteršilja in ponovno sok polovice limone, da bo napitek vseboval tudi večje količine vitamina C.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×