3 odlični napitki za premagovanje anemije

O anemiji oziroma slabokrvnosti govorimo, ko v krvi ni dovolj hemoglobina. Vzrok za to je v večini primerov pomanjkanje železa. Pri ljudeh, ki so anemični, prihaja do slabše oskrbe celic s kisikom, kar povzroča težave, kot so močna utrujenost, omotičnost, hitra zadihanost, palpitacije, šibki lasje in nohti, bleda koža ipd. Določen skupine so še posebej nagnjene k anemiji, na primer ženske z zelo močnimi menstruacijami.

Anemija sokovi pomagajo

Pri preprečevanju anemije je sicer najpomembnejše, da v telo s hrano vnesemo dovolj železa, obenem pa moramo zaužiti tudi dovolj hranilnih snovi, ki zagotovijo optimalno absorpcijo omenjenega minerala. Odlična rešitev v boju z anemijo je lahko redno uživanje enega izmed napitkov, ki vam jih predstavljamo v nadaljevanju in ki jih lahko zelo enostavno pripravite sami.

Sok iz pese, korenčka in limone

Rdeča pesa velja za izvrsten vir železa. Korenje, še posebej pa limone, ki vsebujejo veliko vitamina C, pa poskrbijo, da se bo železo iz rdeče pese absorbiralo v čim večjih količinah. Za pripravo soka potrebujete 4 manjše pese, 4 korenčke in sok polovice limone. Po želji pa lahko dodate še 2 žlici pivskega kvasa, ki bo prav tako pripomogel k boljši absorpciji železa. Pivskega kvasa ni priporočljivo dodajati le v primeru, da se spopadate s kandido.

Sok iz špinače, pese in jagodičevja

Še boljše rezultate lahko dosežete, če peso kombinirate s špinačo, ki prav tako vsebuje zelo veliko železa. Tudi v tem primeru je seveda treba poskrbeti tudi za dobro absorpcijo železa. Poleg limoninega soka lahko v napitek vključite tudi jagodičevje, zelo dober vir vitamina C. Uporabite šop špinače, 2 manjši pesi, 150 gramov jagodičevja po izbiri in sok polovice limone.

Peteršiljev sok

Medtem ko večina dobro ve, da se v pesi in špinači skriva precej železa, zato sta to živili, ki sta idealni za pripravo sokov proti anemiji, pa je manj znano, da je zelo dober vir železa tudi peteršilj. Osnova za pripravo soka je lahko poljubna vrsta sadja ali zelenjave. Uporabite lahko na primer 1 kumaro in 1 jabolko, nato pa dodate še šop peteršilja in ponovno sok polovice limone, da bo napitek vseboval tudi večje količine vitamina C.