Migrene lahko povečajo nevarnost za zaplete med nosečnostjo

Z migrenami se spopada kar približno 20 odstotkov žensk v rodni dobi. Raziskovalci so bili pozorni na najbolj tipične zaplete, povezane z nosečnostjo.

Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.

Meditacija lahko pomaga pri hitrejšem prepoznavanju napak

Ali ste pogosto površni in pozabljivi? Hiter vsakodnevni tempo je pogosto kriv za to, da naredimo precej več napak, kot bi jih sicer.

Doma narejeni pripravki za zatiranje škodljivcev na vrtu

V naravi lahko naberemo rastline, iz katerih sami naredimo pripravke, naravna škropiva oziroma sredstva za boj proti škodljivcem na vrtu.

9 trikov za učinkovitejše čiščenje preprog

Vzdrževanje oziroma čiščenje preprog je precej zahtevno. Zgolj sesanje običajno ne zadostuje.

Srednja leta kot priložnost za nov začetek

Morda se zdi, da so srednja leta prepozna za nove začetke, toda to nikakor ne drži.
Zdravje & prehranaŽivila, ki so dobra za naše zdravje

Živila, ki so dobra za naše zdravje

MORDA VAS ZANIMA

Danes je že ogromno govora o tem, kaj je zdrava prehrana in kaj ne, kaj bi morali jesti in česa ne … vendar pa je debata o tem, ali sta sadje in zelenjava za nas dobra ali ne dokaj enozvočna; da zelenja in sadje sta še kako zdrava in pomemben del uravnovešene prehrane za dobro zdravje.

- Oglas -


Tokrat smo izbrali 5 živil, ki jih je dobro umestiti na meni.

Jajca

Mnogi pravijo, da je rumenjak škodljiv, vendar to ne drži, saj vsebuje veliko holina, ki preprečuje bolezni srca.

Čičerka

To je t.i. zdravje v pločevinki, saj je tudi tisti, ki to vrsto fižola kupimo že pripravljenega prav tako zdrav, če le nima kakšnih ‘odvečnih’ dodatkov ali konzervansov.

Ohrovt

Mnogi ga še vedno uporabljajo kot dekoracijo na krožniku, vendar pa ohrovt predstavlja veliko več za naše zdravje.

Češnje

- Oglas -

Češnje med drugim preprečujejo tudi razna vnetja, zato so priporočljive za športnike. Izven sezone pa lahko kupimo zmrznjene, ki sicer niso tako zelo dobre kot sveže, še vedno pa vsebujejo vitamine.

Mandljevo maslo

Naravno mandljevo maslo je narejeno iz praženih mandljev. Vitamin E, ki ga najdemo v tem maslu je odličen antioksidant, ki pomaga pri izboljšanju vašega imunskega sistema.

Seveda pa je treba vsako živilo uživati v pravih količinah, drugače je lahko še tako zdrava hrana škodljiva za organizem, če z njo pretiravamo. Ljudje moramo jesti zdravo, a hkrati raznoliko hrano.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×