fbpx
Domov Zdravje & prehrana Zimski triki, s pomočjo katerih vam bo prijetno toplo

Zimski triki, s pomočjo katerih vam bo prijetno toplo

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Sodite med tiste, ki jih zelo pogosto zebe precej bolj od večine ljudi? Z majhnimi, zelo preprostimi triki lahko poskrbite, da vam bo prijetno toplo, tudi ko se zunanje temperature spustijo zelo nizko. Gre za trike, ki so uporabni tako takrat, ko se odpravite ven, kot med preživljanjem časa v varnem zavetju vašega doma.

Toplota v zimskem času

Vedno najprej ogrejte sebe, šele nato stanovanje

Verjetno ob prihodu v mrzlo stanovanje najprej razmišljate o tem, kako čim hitreje ogreti prostor. Če ogrevanje vašega doma ni avtomatizirano, se verjetno začnete najprej ukvarjati z radiatorji, kaloriferji ipd. Vendar pa je precej boljši pristop ta, da si najprej vzamete nekaj sekund in si nadenete dodaten sloj oblačil, tople nogavice in pristavite vodo za čaj, ki vas bo prijetno pogrel. Pomembno je namreč, da najprej poskrbite za neposredne ukrepe, ki bodo ogreli vaše telo, saj bo tako učinek precej hitrejši. Šele nato se začnite ukvarjati z ogrevanjem prostora.

Vedno nosite kapo

Morda se vam zdijo tople rokavice in šal osnova, kapa pa za vas ni pretirano pomemben zimski dodatek. Vendar lahko brez kape vaše telo po nepotrebnem izgublja precej toplote. Poskusite se torej navaditi na to, da pozimi vedno nosite kapo, čeprav se vam morda zdi, da zunaj ni tako mrzlo. Opazili boste, da vas ne bo začelo zebsti tako hitro kot običajno. Vas skrbi, da bi vam kapa uničila pričesko? Omislite si lahko modne naušnike, ki so zelo praktični, če se želite izogniti naelektrenim lasem in podobnim težavam.

Izmenično prhanje s toplo in hladno vodo

Kadar nas zebe, je verjetno ena izmed stvari, ki si jih najbolj želimo, topla prha. Vendar pa je lahko v resnici učinek precej boljši, če se odločite za prhanje, ki temelji na izmenjevanju tople in hladne vode. To bo namreč izboljšalo vašo prekrvavitev, zaradi česar vas bo precej manj zeblo.

Začnite z obiskovanjem savne

Savna nikakor ni namenjena le sproščanju, ampak ima lahko tudi ogromno pozitivnih vplivov na naše zdravje. Ker obiski savne pomagajo pri pospeševanju prekrvavitve, so še posebej priporočljivi za tiste, ki jih pogosto zebe. To pa je tudi idealna priložnost, da pomagate svojemu telesu pri razstrupljanju – z rednim obiskovanjem savne se bo namreč vaš organizem precej lažje znebil škodljivih snovi, ki se lahko sicer zelo hitro nakopičijo in nam začnejo povzročati težave.

Pomagajte si s tubo za plavanje (plavalno peno)

Se sprašujete, kaj ima plavalna pena/tuba z zimskim časom? Čeprav gre v osnovi za pripomoček, ki ga povezujemo z morjem, soncem in poletjem, vam lahko pride zelo prav tudi pozimi. Skozi naša okna in vrata – še posebej če niso najnovejša – se lahko v stanovanje zelo hitro prikrade mrzel zrak. Da bi preprečili prepih oziroma izgubo toplotne energije, lahko uporabite kar plavalno peno, če pri roki nimate posebnih pripomočkov za zaustavljanje prepiha, ki so danes sicer na voljo v mnogih trgovinah.

Čevlji in sušilnik za lase – zmagovalna kombinacija

Če se boste pred odhodom od doma obuli v mrzle čevlje, bodo ti ohladili vaša stopala, posledično pa vas bo verjetno večino časa zeblo. Pomagate si lahko z zelo preprostim trikom. Notranjost čevljev lahko zelo hitro segrejete kar s sušilnikom za lase, preden jih obujete. To vam ne bo vzelo več kot minuto, vaša stopala pa bodo topla še dolgo po odhodu od doma, tudi če bo zunaj zelo mrzlo.

Uporabljajte termofor

Omenili smo že, da je pogosto pomembnejše neposredno segrevanje telesa kot ogrevanje prostora. Pri tem vam lahko uspešno pomaga tudi dobri stari termofor. Nakup tega zelo preprostega, a obenem izjemno koristnega pripomočka se vam tako zagotovo splača.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×