5 vrst zelenjave, pri katerih je toplotna obdelava koristna

Katere so tiste vrste zelenjave, ki jih sicer lahko uživamo tudi presne, vendar je praviloma precej bolje, če jih pred zaužitjem toplotno obdelamo?

Razrešena velika uganka, povezana s parkinsonovo boleznijo

Znanstvenikom je uspelo najti odgovor na pomembno vprašanje, povezano s parkinsonovo boleznijo.

Revija Bodi eko, Julij-Avgust 2022

Kaj je lepšega v vročih poletnih dneh, kot to, da se lahko uležemo v senco in v roke vzamemo odlično revijo s koristnimi nasveti in recepti?

Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?
Zdravje & prehranaZdravi prigrizki iz samo 3 sestavin! Preizkusite jih.

Zdravi prigrizki iz samo 3 sestavin! Preizkusite jih.

MORDA VAS ZANIMA

Vam pogosto zmanjka idej za zdrave prigrizke, zato posegate po čipsu, piškotih ipd.? Imate morda občutek, da bi vam priprava vzela preveč časa in da bi potrebovali ogromno sestavin? Na srečo obstajajo tudi izjemno zdravi prigrizki, za katere ne potrebujete več kot tri sestavine, priprava pa je izjemno hitra. Obenem pa so lahko takšni prigrizki zelo okusni. Ponujamo vam nekaj zanimivih idej …

- Oglas -

Zdravi prigrizki

Jabolčna pica

Jabolko razrežite na tanke rezine. Namažite jih z rastlinskim maslom po izbiri, na primer z arašidovim ali z mandljevim. Nato pa jih posujte s kokosovo moko ali z mletim suhim sadjem. To je izjemno okusen in hranilen prigrizek, ki ga običajno obožujejo tudi otroci.

Mešanica zdravih maščob

Zdravi prigrizki lahko vsebujejo tudi maščobe. V trgovinah pogosto kupujemo mešanice slanih prigrizkov, ki pa niso najboljše za naše zdravje. Seveda pa se zaradi njih tudi redimo. Precej boljša alternativa je, da sami pripravite mešanico, sestavljeno iz različnih virov zdravih maščob. Zmešajte enako količino izbranih oreščkov in suhega sadja. Posujte s koščki temne čokolade.

Energijske kroglice

Kupite mlete oreščke (mandlje, orehe ipd.) ali pa jih zmeljite sami. Dodajte izkoščičene datlje in malce vanilje. Dobro zmešajte. Če je potrebno, lahko dodate še nekaj kapljic vode. Iz mase nato oblikujte kroglice, ki bodo odličen vir energije med posameznimi obroki. Shranjujte jih v nepredušno zaprti posodi.

Piškoti iz banan, arašidovega masla in ovsenih kosmičev

- Oglas -

Za sladek prigrizek ne potrebujete sladkorja, ampak si lahko pomagate kar s sadjem. Odlična izbira so banane. Pretlačite 2 zreli banani ter dodajte 180 gramov ovsenih kosmičev in 3 žlice arašidovega masla. Pečico segrejte na 175 stopinj Celzija. Pekač obložite s papirjem za peko. Nanj polagajte piškote, ki ste jih oblikovali iz pripravljene mase. Pecite približno 15 minut.

Tudi pečene hruške ali jabolka so lahko zdravi prigrizki

Izvrsten prigrizek je lahko tudi pečeno sadje, predvsem hruške ali jabolka. Po želji lahko dodate še malce mletih oreškov. Pecite pri temperaturi 200 stopinj Celzija, približno 10 minut.

Hrustljava čičerika

Večino slanih prigrizkov, ki so na voljo v trgovinah, lahko zelo uspešno zamenjate s pečeno čičeriko. Kuhani čičeriki dodajte malce olivnega olja in začimb po izbiri. Pecite približno pol ure, pri 200 stopinjah Celzija.

Pesin čips

Poskusite zamenjati klasični čips z doma pripravljenim čipsom iz rdeče pese. Peso najprej olupite in jo razrežite na tanke rezine. Dodajte sol in 2 žlici olivnega olja. Dobro premešajte. Pecite približno pol ure, v pekaču, obloženem s papirjem za peko, pri temperaturi 175 stopinj Celzija. Pesin čips je pripravljen, ko je prijetno hrustljav. Namesto pese lahko seveda uporabite tudi druge vrste zelenjave, na primer ohrovt.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×