Zdravi prigrizki iz samo 3 sestavin! Preizkusite jih.

Vam pogosto zmanjka idej za zdrave prigrizke, zato posegate po čipsu, piškotih ipd.? Imate morda občutek, da bi vam priprava vzela preveč časa in da bi potrebovali ogromno sestavin? Na srečo obstajajo tudi izjemno zdravi prigrizki, za katere ne potrebujete več kot tri sestavine, priprava pa je izjemno hitra. Obenem pa so lahko takšni prigrizki zelo okusni. Ponujamo vam nekaj zanimivih idej …

Zdravi prigrizki

Jabolčna pica

Jabolko razrežite na tanke rezine. Namažite jih z rastlinskim maslom po izbiri, na primer z arašidovim ali z mandljevim. Nato pa jih posujte s kokosovo moko ali z mletim suhim sadjem. To je izjemno okusen in hranilen prigrizek, ki ga običajno obožujejo tudi otroci.

Mešanica zdravih maščob

Zdravi prigrizki lahko vsebujejo tudi maščobe. V trgovinah pogosto kupujemo mešanice slanih prigrizkov, ki pa niso najboljše za naše zdravje. Seveda pa se zaradi njih tudi redimo. Precej boljša alternativa je, da sami pripravite mešanico, sestavljeno iz različnih virov zdravih maščob. Zmešajte enako količino izbranih oreščkov in suhega sadja. Posujte s koščki temne čokolade.

Energijske kroglice

Kupite mlete oreščke (mandlje, orehe ipd.) ali pa jih zmeljite sami. Dodajte izkoščičene datlje in malce vanilje. Dobro zmešajte. Če je potrebno, lahko dodate še nekaj kapljic vode. Iz mase nato oblikujte kroglice, ki bodo odličen vir energije med posameznimi obroki. Shranjujte jih v nepredušno zaprti posodi.

Piškoti iz banan, arašidovega masla in ovsenih kosmičev

Za sladek prigrizek ne potrebujete sladkorja, ampak si lahko pomagate kar s sadjem. Odlična izbira so banane. Pretlačite 2 zreli banani ter dodajte 180 gramov ovsenih kosmičev in 3 žlice arašidovega masla. Pečico segrejte na 175 stopinj Celzija. Pekač obložite s papirjem za peko. Nanj polagajte piškote, ki ste jih oblikovali iz pripravljene mase. Pecite približno 15 minut.

Tudi pečene hruške ali jabolka so lahko zdravi prigrizki

Izvrsten prigrizek je lahko tudi pečeno sadje, predvsem hruške ali jabolka. Po želji lahko dodate še malce mletih oreškov. Pecite pri temperaturi 200 stopinj Celzija, približno 10 minut.

Hrustljava čičerika

Večino slanih prigrizkov, ki so na voljo v trgovinah, lahko zelo uspešno zamenjate s pečeno čičeriko. Kuhani čičeriki dodajte malce olivnega olja in začimb po izbiri. Pecite približno pol ure, pri 200 stopinjah Celzija.

Pesin čips

Poskusite zamenjati klasični čips z doma pripravljenim čipsom iz rdeče pese. Peso najprej olupite in jo razrežite na tanke rezine. Dodajte sol in 2 žlici olivnega olja. Dobro premešajte. Pecite približno pol ure, v pekaču, obloženem s papirjem za peko, pri temperaturi 175 stopinj Celzija. Pesin čips je pripravljen, ko je prijetno hrustljav. Namesto pese lahko seveda uporabite tudi druge vrste zelenjave, na primer ohrovt.