Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.

S katerimi rastlinami si lahko pomagamo pri težavah s srcem?

Tokrat bomo govorili o rastlinah, ki ugodno delujejo na zdravje srca in krvožilnega sistema.

To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.

Bolečine v sklepih: 13 nasvetov za ublažitev težav

Bolečine v sklepih postajajo vse bolj razširjene. V določenih primerih so to zgolj začasne bolečine, vendar pa gre pogosto tudi za tipičen znak resnejših bolezni.

Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.
Zdravje & prehranaSpirulina je popolno živilo za športnike

Spirulina je popolno živilo za športnike

MORDA VAS ZANIMA

Številni športniki zelo težko zadostijo vsem potrebam telesa po različnih hranilih. Eno od živil, ki je kot nalašč za aktivne športnike, je zagotovo tudi alga spirulina. Spirulina ni le pravo bogastvo hranil, ampak je odlično dopolnilo pri težkih in napornih treningih, pomaga pri regeneraciji organizma po napornih treningih in je na splošno odlično dopolnilo pri aktivnem načinu življenja. Spirulina je po svoji hranilni vrednosti prava kraljica med algami, zato ni nič čudnega, da že stoletja bogati prehrano številnih ljudi.

Hranilna vrednost spiruline

- Oglas -

Ogljikovi hidrati – Ena jušna žlica spiruline v prahu, kar je približno 7 gramov, vsebuje približno 1,8 gramov ogljikovih hidratov. Od teh je 0,5 gramov kompleksnih ogljikovih hidratov, preostanek pa predstavljajo sladkorji in prehranske vlaknine.
Maščobe – Porcija spiruline v prahu skupaj vsebuje 0,5 gramov maščobe, med katerimi je 0,2 grama nasičenih maščob.
Beljakovine – Porcija spiruline vsebuje 4 grame beljakovin. Tu je pomembno izpostaviti, da spirulina vsebuje vse esencialne amino kisline in je zato popoln rastlinski vir beljakovin.
Vitamini – Spirulina vsebuje veliko tiamina (vitamina B1) in riboflavina (vitamina B2). Bogata je še z vitamini A, C, E, K, B3, B6, B12 in folati.
Minerali – V spirulini najdemo baker, mangan in železo. Vsebuje tudi nekaj magnezija, kalija, natrija, kalcija, fosforja, cinka in selena.

Spirulina

Nepogrešljiva spirulina v prehrani športnikov

Spirulina poveča hitrost, športniku da energijo, izboljša njegovo vzdržljivost, pozitivno pa vpliva tudi na mentalne sposobnosti športnika. Spirulina toksine absorbira bolje kot katerokoli drugo živilo, vsebuje pa vseh devet esencialnih amino kislin in zato velja za popoln vir beljakovin. Še več, spirulina našemu telesu zagotavlja trikrat več popolnih beljakovin kot katerikoli rastlinski vir beljakovin, zato ni težko ugotoviti, zakaj je uporaba spiruline priljubljena tudi med športniki.

Spirulina je tudi odličen vir encimov, probiotičnih kultur , zdravih maščob in železa. Vsa prej našteta hranila športnikom pomagajo do hitrejše obnove mišičnega tkiva, poleg tega pa ta alga tudi zmanjša vnetne procese, spodbudi prebavo, nam daje energijo in čisti naše telo.

- Oglas -

Ne glede na to, s katerim športom se ukvarjate – spirulina ni le zakladnica številnih zdravju koristnih hranil, ampak pozitivno vpliva še na vašo vzdržljivost in moč, pomaga pa vam tudi, da se po napornem treningu hitreje regenerirate.

Če ste športu nekoliko bolj predani, potem ste verjetno v nenehni časovni stiski. Kako torej spirulino na čim bolj preprost način vključiti v prehrano?

  1. Žlico spiruline dodajte svojemu zelenemu jutranjemu smoothiju.
  2. V številnih trgovinah z zdravo prehrano je že mogoče dobiti različne energijske tablice in krekerje, ki vsebujejo spirulino. Predlagamo, da malce pobrskate po prodajnih policah.
  3. Spirulino lahko jemljete v obliki kakovostnega prehranskega dodatka.
  4. Tudi sami si lahko pripravite energijski gel, s pomočjo katerega boste lažje kos zahtevnim treningom. Recept vas čaka spodaj.

Energijski gel iz spiruline in chia semen (veganski in brez glutena)

Sestavine:

  • 1 jušna žlica chia semen
  • 1 jušna žlica spiruline v prahu
  • 2,5 dl vode
  • sok polovice pomaranče
  • 1 do 2 jušni žlici melase
  • ščep soli

Priprava:

  1. Chia semena stresite v posodo in jih prelijte z vodo. Pustite stati 15 minut, da semena nabreknejo, nato premešajte.
  2. Dodajte melaso, sol, sok pomaranče in spirulino. Vse sestavine spet dobro premešajte.
  3. Gosto mešanico prelijte v manjše plastične vrečke.
  4. Vrečke zamrznite. Iz zamrzovalnika ali skrinje jih vzemite večer pred uporabo in jih shranite v hladilniku, da se odtalijo.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×