Na vidiku nova pomoč za osebe z endometriozo

Endometrioza je bolezenska motnja, za katero je značilno pojavljanje tkiva, katerega lastnosti so zelo podobne maternični sluznici, zunaj maternice.

Ne dopustite, da vas zamera razžre od znotraj

Zamera je lahko povezana z zelo konkretnimi dogodki – na primer z izdajo ali ponižanjem.

Govorjenje med spanjem: kaj je krivo za ta pojav?

Govorjenje med spanjem se zdi na prvi pogled predvsem komično. Osebe, za katere se izve, da ponoči rade »poklepetajo same s sabo«.

Psi v povprečju razumejo kar približno 90 človeških besed in fraz

Psi v povprečju razumejo približno 90 človeških besed in fraz.

Popolna nedelja za dober začetek naslednjega tedna

Nedelja je sicer za mnoge ljudi dela prost dan, vendar so osebe, ki nedeljo dojemajo kot svoj najljubši dan v tednu, precej redke.

Podrgnite česen po stopalih … in v ustih boste že kmalu začutili znan okus!

Ali ste vedeli, da lahko okušamo tudi s stopali? Če mislite, da gre za nekakšno čudno šalo, se lahko o resničnosti te trditve precej hitro prepričate sami.

Covid-19: skoraj polovica vseh primerov asimptomatičnih

Raziskovalci so ugotovili, da naj bi bil asimptomatičen potek bolezni značilen za kar približno 40,5 odstotka, torej skoraj polovico vseh primerov covida-19.

Najboljši prijatelji za vaše astrološko znamenje

Ali se vedno spoprijateljite z »napačnimi osebami«, ki nimajo najboljšega vpliva na vas? Prav tisto, kar vas je pri določeni osebi pritegnilo, lahko postopoma postane zelo problematično in celo uničujoče.
Zdravje & prehranaVitamin D v obliki prehranskih dopolnil: za boljšo absorpcijo ga uživajte skupaj...

Vitamin D v obliki prehranskih dopolnil: za boljšo absorpcijo ga uživajte skupaj z maščobami

MORDA VAS ZANIMA

Vitamin D, ki je obenem tudi hormon, je potreben za številne procese v našem telesu. Kot je znano, gre tudi za t. i. imunomodulator; vitamin D je torej snov, ki ima izjemno pomembno vlogo pri delovanju našega imunskega sistema, s tem pa pri zaščiti pred različnimi virusi in bakterijami oziroma boleznimi, ki jih povzročajo ti mikroorganizmi. Žal pa je pomanjkanje tega vitamina izjemno pogosto. Če želimo telesu zagotoviti zadostno količino vitamina D, je predvsem v zimskih mesecih skorajda nujna uporaba prehranskih dopolnil. Pri tem moramo paziti, da izberemo resnično kakovostna dopolnila, obenem pa tudi na to, kako jih jemljemo. Za optimalno absorpcijo vitamina D se namreč priporoča jemanje prehranskih dopolnil v kombinaciji s kakovostnimi maščobami …

Kombiniranje z maščobami lahko pomeni tudi za do 30 odstotkov boljšo absorpcijo

- Oglas -

Vitamin D lahko sicer v telo vnesemo tudi s prehrano, vendar to praviloma ni najboljši vir. Naše telo lahko ta vitamin tvori samo, vendar je za to potrebna izpostavljenost kože sončnim žarkom. S tem so seveda povezana določena tveganja – dolgoročno predvsem tveganje za kožnega raka. Toda tudi če bi odmislili to nevarnost, moramo upoštevati, da je priložnosti za to, da ujamemo nekaj sončnih žarkov, v določenih delih leta, predvsem v zimskih in jesenskih mesecih, precej malo. Tako ni presenetljivo, da je pomanjkanje vitamina D izjemno razširjena težava.

Na srečo pa obstaja precej preprosta rešitev: uporaba kakovostnih prehranskih dopolnil. Vedno več ljudi se zaveda koristnosti dodajanja vitamina D, vendar so po drugi strani informacije o tem, kako jemati tovrstna dopolnila, da bo učinek čim boljši, precej manj razširjene. Ker gre za t. i. maščobotopni vitamin, bo izkoristek precej boljši, če boste dopolnila kombinirali z maščobami. To potrjujejo tudi različne študije; hkratno zaužitje maščob lahko izboljša absorpcijo vitamina D za približno 30 odstotkov. Obenem pa lahko maščobe pripomorejo k temu, da vitamin D resnično konča tam, kjer bo najbolj koristen.

Pametno je, da imate vedno pri roki prigrizek, ki vsebuje zdrave maščobe

Prehranska dopolnila z vitaminom D lahko preprosto zaužijete med poljubnim obrokom. Večina vaših obrokov namreč najverjetneje vsebuje vsaj nekaj maščob. Seveda to pomeni, da lahko količina maščob, zaužitih skupaj s prehranskimi dopolnili, precej niha. Hkrati pa to za večino ni najbolj praktična rešitev; ni namreč nujno, da boste imeli takrat, ko bi morali zaužiti prehransko dopolnilo z vitaminom D, na voljo dovolj časa za »pravi obrok«. Tako je dobro, da imate vedno pri sebi nekaj oreščkov. Če želite, pa lahko vitamin D zaužijete tudi z žličko kakovostnega olja.

Posegajte po zdravih virih maščob, pri količini pa bodite zmerni

Odločite se lahko seveda tudi za prehranska dopolnila, ki že vsebujejo maščobe, kar je seveda še posebej praktična možnost. Na žalost pa številni proizvajalci prehranskih dopolnil z vitaminom D ne upoštevajo informacij o pomenu maščob za absorpcijo te snovi. Če ne morete najti kakovostnega dopolnila, ki bi obenem zagotavljalo tudi vir maščob, je torej vsekakor dobro, da za to poskrbite sami. Ni sicer še povsem jasno, ali so določeni viri maščob še posebej koristni za izboljšanje absorpcije vitamina D. Tako je najbolje, da sledite splošnim napotkom glede maščob. Čeprav lahko absorpcijo vitamina D povečate s praktično katerim koli virom maščob, bi lahko nepremišljena izbira vplivala na druge vidike vašega zdravja. Večja količina nasičenih maščob tako zagotovo ni najboljša izbira. Omejite se torej predvsem na vire, kot so oreščki, semena, olive in avokado.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×