Aditiv E466 najverjetneje nevarnejši, kot se je verjelo doslej

Aditiv karboksimetil celuloza se uporablja pri izdelavi najrazličnejših živil. Pogosteje se je začel uporabljati v 60. letih prejšnjega stoletja.

Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.
RubrikeZanimivostiVaje za boljšo osredotočenost

Vaje za boljšo osredotočenost

MORDA VAS ZANIMA

Lahko se vam zgodi, da stopite v stik z osebo, ki je do vas žaljiva in neotesana, kar hitro privede do spora. To vas vznemiri in spravi v slabo voljo, celotna situacija pa vas žre in ne gre iz glave še ves dan. Odzivi ljudi pri takšnih situacijah so različni, pri nekaterih celo melodramatični. Pri tem vam lahko pomaga vaja, ki omogoči, da celotno situacijo vidite v popolnoma drugi luči. Posledica tega je osvobajajoč občutek.

- Oglas -

Osredotočenost

Zaprite oči in si predstavljajte abstraktne podobe. To je lahko neko število, ki ga v mislih držite tri minute, ne da bi razmišljali o čem drugem. Taka sposobnost vizualizacije brez motenj običajno zahteva kar nekaj časa in vaje, vendar ljudje lahko napredujejo v le nekaj dneh treninga.

Vajo nadgradite in število spremenite v enomestno, nato v dvomestno in tako naprej, do tistega števila mest, ki ga lahko ohranjate, končno število pa imejte v mislih dve minuti. Predstavljate si lahko tudi različno obarvane like, kot je zlat trikotnik, vijolični krog ali modra peterokraka zvezda.

Odlična vaja so čutne predstave, kjer se osredotočite na občutek dotika. Zamislite si, da nekomu podate roko in občutite njeno površino, temperaturo in njen pritisk na svojo roko. Tudi okus banane, vonj vašega najljubšega parfuma ali vožnja avtomobila, kjer občutite vsak premik, od obračanja volana do pritiska stopalke, so ene izmed idej.

- Oglas -

Bistveno je, da med izvajanjem vaje v sebi ne ustvarjate napetosti, kar velja tudi za pozornost. Če kadarkoli med vajo ugotovite, da ste namrščeni ali napeti, se ustavite. To naredite tudi takrat, ko vam misli pričnejo tavati naokrog.

Gre za čudeže? Ne. Skozi psihološke vaje lahko začnete obvladovati reakcije in občutke. Tako kot znate upravljati z vsemi materialnimi stvarmi, na primer z volanom, nožem ali računalnikom, se lahko naučite upravljati s sposobnostmi svojega notranjega sveta.

Usmerjena pozornost v točno določeno stvar ima zdravilni učinek na celotno osebnost. Omogoča koncentracijo, ki je ena od temeljnih psiholoških funkcij. Vsak uspeh, ki ga doživite na katerem koli področju, je sad inteligentne uporabe te sposobnosti.

Vajo lahko izvajate kadarkoli čez dan, s čimer boste sposobni osredotočiti vse razpršene energije.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×