Triki s katerimi odpravite zatečene gležnje in stopala

    Poleti se še kako radi držimo reka »lahkih nog naokrog«, kajne? Ko težke dežne škornje in zaprte čevlje končno zamenjamo za sandale in podobna zračna obuvala je tako zadnja stvar, ki jo želimo zatečena stopala in gležnji. A po drugi strani ne gre zgolj za nečimrnost. Omenjena zatečenost je lahko povezana z mnogimi boleznimi kot so denimo srčne težave in celo obolenje ledvic. Če poleg zatečenosti stopal opažate tudi druge simptome kot so oteženo dihanje, visoka telesna temperatura in bolečine v prsih, z obiskom pri zdravniku ne odlašajte. V primeru občasnih lažjih težav z zatekanjem stopal pa smo za vas pripravili nekaj trikov s katerimi si lahko pomagate kar sami.

    Zatečena stopala

    Telesna aktivnost

    Odlična telesna aktivnost, ki pospešuje krvni obtok in tako preprečuje zatekanje je plavanje. Če te možnosti nimate pa si lahko pomagate tudi z jogo ali tekom. Konec koncev je koristna kakršnakoli telesna aktivnost, ki aktivira vaše noge.

    Dvignite noge

    Če boste noge držali v legi višje od vašega telesa vsaj 30 minut na dan bo to za vaše noge več kot blagodejno. Teža tako ne bo več koncentrirana na stopala ampak se bo enakomerno razporedila po celotnem trupu.

    Zdrava prehrana

    Če imate težave z zatekanjem stopal se izogibajte zlasti jedem, ki vsebujejo večje količine soli. Ta namreč povzroča zastajanje odvečne vode v telesu. Na vašem jedilniku mora tako biti veliko zelenjave, sadja ter pustih beljakovin. Ne le, da bo to pripomoglo k zmanjšani možnosti zatekanja nog, marveč bo imelo tudi pozitivne učinke na celoten organizem.

    Opustite kajenje

    Da, prav ste prebrali. Kajenje prav tako povzroča zatekanje nog saj zapira pretok krvi v žilah in povzroča njeno zastajanje.

    PREBERITE TUDI:  Kako ugotoviti, ali je granatno jabolko zares zrelo?

    Masaža

    Da si olajšate zatekanje stopal poskusite z masažo. Kakšno? Sledite tej povezavi: https://www.bodieko.si/refleksna-masaza-napad-na-viruse-od-spodaj.

    Magnezij

    Pomanjkanje magnezija je lahko tudi eden izmed razlogov, da trpite za zatečenimi stopali. V svoj jedilnik torej poskusite vključiti več živil, ki ga vsebujejo. Inspiracijo poiščite na: https://www.bodieko.si/magnezij

    Povejte svoje mnenje - kometirajte