Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaSpomladansko čiščenje: Lotimo se tudi naše prehrane

Spomladansko čiščenje: Lotimo se tudi naše prehrane

MORDA VAS ZANIMA

Morda ste že uspešno zaključili spomladansko čiščenje stanovanja, kaj pa prehrana? Pogosto zanemarjamo pomen zdravih prehranskih izbir. Z nekaj preprostimi zamenjavami lahko poskrbite tudi za spomladansko »čiščenje« svoje prehrane ter zakorakate proti poletju polni zdravja in dobrega počutja.

- Oglas -

Voda z okusom

Zdravo vodo »z okusom« lahko pripravite sami

Vsi vemo, da je za pitje voda najboljša izbira. Vendar pa mnogi pogrešajo močnejše okuse, zato pogosto posegajo po sladkih sokovih, gaziranih pijačah, umetnih vodah z okusi ipd. Pomlad je kot nalašč za preprosto spremembo, s pomočjo katero se boste precej lažje uprli nezdravim pijačam in pogosteje posegli po vodi. Zanimive okuse lahko pričarate tako, da vodi dodate koščke narezanega sadja in/ali zelišč. Pustite stati nekaj časa, da voda »vsrka« okuse, nato pa si jo privoščite z nekaj kockami ledu. Stekleničko za izdelavo domače vode z okusom prejmete lahko tudi ob naročilu naše revije. PREVERITE TUKAJ.

Pri kosmičih se vrnite k osnovam

Pogosto kupujete vnaprej pripravljene mešanice kosmičev? Te so velikokrat polne sladkorja in drugih problematičnih snovi. Poskusite jih raje zamenjati s povsem navadnimi kosmiči, na primer ovsenimi, katerih okus lahko nato sami nadgradite s sadjem, oreščki, semeni ipd. Vaš zajtrk bo tako mnogo bolj zdrav, verjetno pa tudi okusnejši.

Uporabljajte sveža zelišča

Toplejši meseci skorajda kličejo po svežih, čim bolj naravnih jedeh. Razne začimbne mešanice, polne ojačevalcev okusa, in prekomerno uporabo soli zamenjajte s svežimi zelišči in naravnimi začimbami. Ta na prvi pogled zelo majhna sprememba ima lahko zelo pomemben vpliv na vaše zdravje.

Sladkor zamenjajte z datlji ali suhimi slivami

- Oglas -

Obstaja veliko precej bolj zdravih možnosti za sladek okus jedi kot je uporaba sladkorja. Pogosto najboljša izbira je, da poskusite pri peki oziroma povsod, kjer je to mogoče, namesto sladkorja uporabiti pasto iz datljev ali suhih sliv.

Majonezo nadomestite z avokadom

Se težko odpoveste majonezi v sendvičih? Jo morda radi uporabljate kot solatni preliv? Svetujemo vam, da jo poskusite zamenjati s pretlačenim avokadom. Tako boste dobili bogat maščobni okus in teksturo, le da bo vir maščob seveda precej bolj zdrav.

Namesto kozarca alkoholne pijače si pripravite skodelico zeliščnega čaja

Je postal alkohol pred spanjem skorajda obvezen del vaše večerne rutine, saj se tako lažje umirite in nato zaspite? Verjetno se zavedate, da to ni najbolj zdrava navada. Čeprav mogoče tako res hitreje zaspite, pa je kakovost vašega spanca zaradi alkohola precej slabša. Priporočamo, da postopoma alkohol zamenjate s čaji, ki so znani po pomirjajočih učinkih. Dobra izbira sta na primer metin ali sivkin čaj. Sprva morda sprememba ne bo povsem enostavna, vendar se boste zagotovo hitro privadili in sčasoma ugotovili, da zeliščni čaji precej bolje vplivajo na vaš spanec.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×