Preprosti nasveti za zdravje in dobro počutje

    Medijski svet nas ves čas zasipa z različnimi normami in pravili, ki nam narekujejo, kako naj bi jedli, se gibali, skrbeli za svojo duševnost … Ni čudno, da v poplavi vseh informacij marsikdo ne ve več, kje začeti. Informacije vzemite kot to, kar so – informacije. Na koncu je še vedno najbolj pomembno, da znate prisluhniti sebi in svojim potrebam. Ključ za srečo ni v upoštevanju pravil, ampak v pravem ravnovesju, ki nam zagotavlja resnično srečo, notranji mir in dobro počutje. In tako pride tudi zdravje.

    Začnite dan s kozarcem tople vode z limoninim sokom.
    Kozarec tople vode z limoninim sokom bo dodobra prebudil vaše telo in ga pripravil na nov dan.

    Jutra izkoristite za gibanje.
    Jutranji trening ima številne pozitivne učinke na naše zdravje. Če smo telesno aktivni že zjutraj, nam to daje tudi nek poseben občutek izpolnjenosti, zaradi česar ste bolj delovno storilni še ves dan.

    jutranja telovadba

    Uživajte v presni hrani.
    Z uživanjem presne hrane boste svoje telo oskrbeli z vsemi pomembnimi hranili, vaše počutje pa bo fantastično.

    Vaš trening naj bo sestavljen iz kardiovaskularne vadbe, vaj za moč ter pilatesa ali joge.
    Različne oblike telesne vadbe različno vplivajo na naše telo. Trening za moč je pomemben za ohranjanje kostne gostote in mišične mase, še posebej v zrelih letih. Kardiovaskularna vadba skrbi za srčno-žilni in dihalni sistem, raztezne vaje v obliki joge ali pilatesa pa dobro denejo našemu duševnemu dobremu počutju ter skrbijo, da se lažje in bolj uspešno spoprimemo s stresom in anksioznostjo.

    Svojemu telesu privoščite tudi počitek.
    Čeprav uživate v gibanju, morate hkrati vedeti tudi, kako zelo pomembno je, da svojega telesa ne preobremenite. Tudi redni počitki imajo svoj namen, zato jih nikar ne zanemarite. Če nikakor ne morete brez gibanja, si lahko ob dnevih, namenjenih počitku, privoščite sproščujoč sprehod v naravi.

    PREBERITE TUDI:  Kako se spopasti s kronično bolečino?

    Jejte zdravo, vendar se ne omejujte preveč.
    Zelo pomembno je, da se od časa do časa pocrkljate tudi z ne ravno najbolj zdravo ali si privoščite kozarec vina. Zdrava prehrana je pestra prehrana – sestavljajo jo čim bolj naravna oziroma čim manj predelana živila. Vendar naj vas skrb za zdravo prehrano ne obsede preveč in naj zaradi tega nikar ne trpi vaše družabno življenje. Če veste, da večino časa uživate hranilno uravnoteženo prehrano, potem se vam kakšen občasen prekršek ne bo nikjer poznalo. Saj veste – ključ do zdravja je v zdravem ravnotežju.

    Vsako noč poskrbite za 7 do 8 ur spanja.
    Ko spimo, si naše telo lahko odpočije od vseh obveznosti, s katerimi smo se srečevali čez dan. Vsi vemo, kako se počutimo, če ne spimo dovolj. Čez dan smo utrujeni in brez energije. Lepotni spanec poskrbi, da smo polni energije, da naš metabolizem deluje s polno paro ter da smo ves dan videti sveži in spočiti.

    Skrbite za dobre medosebne odnose.
    Bogato družabno življenje je ena od ključnih sestavin za zdravje in dobro počutje. Sicer lahko jeste zdravo, se redno gibate in dovolj spite, a če nimate okrog sebe ljudi, ki bi vam nudili ljubezen in podporo, potem v vašem življenju manjka zelo pomemben kos, kar boste zagotovo tudi sami opazili.

    Poskrbite za sprostitev.
    Pred odhodom v posteljo poskrbite za to, da se sprostite in v miru pripravite na spanje. V miru se oprhajte, morda meditirajte, pišite dnevnik ali preberite nekaj poglavij zanimive knjige.

    Postanite čuječi.
    Če ne znamo ceniti, kaj imamo in kaj se nahaja okrog nas, smo navadno nadvse nemirni, polni neuresničenih želja, kar zagotovo ni dobro ne za naše telo ne za našo dušo.
    In kaj za ohranjanje zdravja in sreče v življenju naredite vi?

    Povejte svoje mnenje - kometirajte