Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.

Na vidiku nova pomoč za osebe z endometriozo

Endometrioza je bolezenska motnja, za katero je značilno pojavljanje tkiva, katerega lastnosti so zelo podobne maternični sluznici, zunaj maternice.

Ne dopustite, da vas zamera razžre od znotraj

Zamera je lahko povezana z zelo konkretnimi dogodki – na primer z izdajo ali ponižanjem.

Govorjenje med spanjem: kaj je krivo za ta pojav?

Govorjenje med spanjem se zdi na prvi pogled predvsem komično. Osebe, za katere se izve, da ponoči rade »poklepetajo same s sabo«.

Psi v povprečju razumejo kar približno 90 človeških besed in fraz

Psi v povprečju razumejo približno 90 človeških besed in fraz.

Popolna nedelja za dober začetek naslednjega tedna

Nedelja je sicer za mnoge ljudi dela prost dan, vendar so osebe, ki nedeljo dojemajo kot svoj najljubši dan v tednu, precej redke.
Zdravje & prehranaPreproste zamenjave za vitko postavo

Preproste zamenjave za vitko postavo

MORDA VAS ZANIMA

Za vas smo zbrali nekaj preprostih zamenjav, ki vas bodo pripeljali do vitkejše postave brez drastičnega hujšanja ali odpovedovanja. Preverite, kako lahko zamenjate nekaj največjih krivcev za viške kilogramov.

- Oglas -

Zamenjave za vitko postavo

Sadne pijače

Sadne pijače, sploh dodatno sladkane, so povsem nepotreben dodatek kalorij k prehrani. Sadje raje pojejte samo, saj lahko tako lažje nadzorujete količino zaužitega sadja, pri žvečenju pa se aktivirajo prebavni procesi, ki pri pitju kalorij umanjkajo, poleg tega zaužijete več vlaknin in absorpcija hranil iz sadežev je večja. Poleg tega lahko z zmešančki v telo dobite visoko koncentracijo sladkorja na enkrat, kar pa je obremenjujoče za vaše telo. Izogibajte se kupljenim smutijem, vodam z okusi, vsem vrstam sadnih sokov. Zamenjajte jih z vodo, ki ste ji sami dodali nekaj jagodičevja ali nekaj koščkov limete, limone in vejico mete.

Vnaprej pripravljeni kosmiči

Kosmiči, ki jih kupite v trgovini vsebujejo ogromno dodanega sladkorja, nekateri se uvrščajo v kategorijo sladkarij. Še posebej problematični so kosmiči za otroke. Si želite dan že začeti s sladkorno injekcijo, ki bo cel dan motila vašo prebavo in počutje? Izogibajte se tudi žitnih ploščič, ki vsebujejo veliko sladkorja in malo beljakovin, ki so prekrite  s čokolado ali jogurtom. Raje pripravite svoje kosmiče, ki so jim lahko dodani tudi suho sadje, oreščki, super živila, kot so chia in lanena semena.

Bela moka

To, da se je beli moki treba izogniti v velikem loku je znano že dolgo. Še posebej pa se izogibajte izdelkov iz bele moke, ki imajo izredno dolg rok trajanja, med njih spadajo vse vrste industrijsko pripravljenih testenin in večina pripravljenih omak. Seveda se izognite tudi nekakovostnem pekovskem pecivu. Nadomestite ga s polnozrnatimi  ali celo fermentiranimi žitaricami. Dobra alternativa pekovskim izdelkom je tudi fermentiran kruh ali kruh iz kamutove, ajdove moke.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×