5 vrst zelenjave, pri katerih je toplotna obdelava koristna

Katere so tiste vrste zelenjave, ki jih sicer lahko uživamo tudi presne, vendar je praviloma precej bolje, če jih pred zaužitjem toplotno obdelamo?

Razrešena velika uganka, povezana s parkinsonovo boleznijo

Znanstvenikom je uspelo najti odgovor na pomembno vprašanje, povezano s parkinsonovo boleznijo.

Revija Bodi eko, Julij-Avgust 2022

Kaj je lepšega v vročih poletnih dneh, kot to, da se lahko uležemo v senco in v roke vzamemo odlično revijo s koristnimi nasveti in recepti?

Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?
Zdravje & prehranaPreproste zamenjave za vitko postavo

Preproste zamenjave za vitko postavo

MORDA VAS ZANIMA

Za vas smo zbrali nekaj preprostih zamenjav, ki vas bodo pripeljali do vitkejše postave brez drastičnega hujšanja ali odpovedovanja. Preverite, kako lahko zamenjate nekaj največjih krivcev za viške kilogramov.

- Oglas -

Zamenjave za vitko postavo

Sadne pijače

Sadne pijače, sploh dodatno sladkane, so povsem nepotreben dodatek kalorij k prehrani. Sadje raje pojejte samo, saj lahko tako lažje nadzorujete količino zaužitega sadja, pri žvečenju pa se aktivirajo prebavni procesi, ki pri pitju kalorij umanjkajo, poleg tega zaužijete več vlaknin in absorpcija hranil iz sadežev je večja. Poleg tega lahko z zmešančki v telo dobite visoko koncentracijo sladkorja na enkrat, kar pa je obremenjujoče za vaše telo. Izogibajte se kupljenim smutijem, vodam z okusi, vsem vrstam sadnih sokov. Zamenjajte jih z vodo, ki ste ji sami dodali nekaj jagodičevja ali nekaj koščkov limete, limone in vejico mete.

Vnaprej pripravljeni kosmiči

Kosmiči, ki jih kupite v trgovini vsebujejo ogromno dodanega sladkorja, nekateri se uvrščajo v kategorijo sladkarij. Še posebej problematični so kosmiči za otroke. Si želite dan že začeti s sladkorno injekcijo, ki bo cel dan motila vašo prebavo in počutje? Izogibajte se tudi žitnih ploščič, ki vsebujejo veliko sladkorja in malo beljakovin, ki so prekrite  s čokolado ali jogurtom. Raje pripravite svoje kosmiče, ki so jim lahko dodani tudi suho sadje, oreščki, super živila, kot so chia in lanena semena.

Bela moka

To, da se je beli moki treba izogniti v velikem loku je znano že dolgo. Še posebej pa se izogibajte izdelkov iz bele moke, ki imajo izredno dolg rok trajanja, med njih spadajo vse vrste industrijsko pripravljenih testenin in večina pripravljenih omak. Seveda se izognite tudi nekakovostnem pekovskem pecivu. Nadomestite ga s polnozrnatimi  ali celo fermentiranimi žitaricami. Dobra alternativa pekovskim izdelkom je tudi fermentiran kruh ali kruh iz kamutove, ajdove moke.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×