Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.

Helena Ošep: Klepet ob skodelici alpskega čaja

Helena Ošep se ukvarja s pripravo čajnih mešanic, ki so posebne zaradi izrazite arome, značilne za rastlinje alpskega okolja.

Znanstveniki razglasili najlepši vonj na svetu

Podobno kot se razlikuje naš okus, se razlikuje tudi naše dojemanje različnih vonjev.
Zdravje & prehranaPreproste vaje za bolj zdravo srce, ki jih lahko delate kar doma

Preproste vaje za bolj zdravo srce, ki jih lahko delate kar doma

MORDA VAS ZANIMA

Znano je, da je redna telovadba eden najpomembnejših ukrepov za zdravo srce. Vendar to ne pomeni nujno, da morate zapustiti stanovanje. Obstaja nekaj zelo preprostih vaj, ki so odlične za zdravje srca, izvajate pa jih lahko kar doma. Vsak dan si vzemite nekaj minut za vaje, ki jih predstavljamo v nadaljevanju. S tem lahko močno zmanjšate tveganje za zaplete, povezane s srcem.

- Oglas -

Telovadba za zdravo srce

Skakanje s kolebnico

V vseh stanovanjih sicer to ni možno, a če nimate sosedov, ki bi jih to motilo, lahko naredite nekaj poskokov s kolebnico kar doma. Že približno 10 minut skakanja pomeni ogromno. Seveda pa se lahko vadbe lotite tudi na dvorišču. Skakanje s kolebnico je zabavno in sproščujoče, zato sploh ne boste imeli občutka, da telovadite.

Hoja po stopnicah

Zelo pozitiven vpliv na vaše srce bo imela tudi uporaba stopnic namesto dvigala. Če imate stopnice doma, lahko običajno vadbo nadomestite s tem, da se nekajkrat odpravite dol in nato spet nazaj gor. Ne potrebujete torej dragih naprav, ki bi sčasoma postale obešalnik za obleke. Odličen vadbeni »pripomoček« so lahko kar vaše stopnice.

Počepi

Kadar imata na voljo vsaj par sekund, naredite nekaj počepov. Morda se ne zdi veliko, a če boste to naredili vsakič, ko imate malce časa, se bo število počepov seštevalo, kar bo na dolgi rok pomembno doprineslo k zaščiti vašega srca. Seveda pa bo pripomoglo tudi k lepši postavi in preprečevanju drugih kroničnih bolezni.

Skakanje na mestu

- Oglas -

Za poskoke pravzaprav niti ne potrebujete kolebnice. Preprosto poskakujte nekaj minut, lahko med gledanjem svoje najljubše serije. Izmenjujte visoke in nizke poskoke. To bo uspešno pospešilo utrip vašega srca.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×