Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaPrebavo spodbudite z gibanjem in pravo prehrano

Prebavo spodbudite z gibanjem in pravo prehrano

MORDA VAS ZANIMA

Težave s prebavo so izredno pogoste, lahko pa jih omilite z upoštevanjem nekaterih nasvetov, ki zajemajo gibanje in prehrano. Že majhne spremembe, kot je na primer jutranja telovadba, lahko pospešijo prebavo in pomagajo k izgubi kakšnega odvečnega kilograma.

Jutranja telovadba

- Oglas -

Če dan začnete z gibanjem, pospešite prebavo, izgubite odvečne kalorije in dan začnete bolj zdravo kot sicer. Med gibanjem vsakih nekaj minut vadbo malce pospešite, da telo spodbudite.

Ko pa pridete na delovno mesto, si vzemite nekaj časa za globoko dihanje in raztezanje mišic. Dihajte, stegnite roke nad glavo in naredite nekaj krogov, da sprostite ramena in v njih sprostite napetost.

Prebava

Kaj jesti in piti?

Jabolko na dan prežene zdravnika stran. To ni daleč od resnice, sicer pa je jabolko tudi odlična pot do spodbujanja prebave ob jutrih. Vsebuje namreč pektin, ki dobro vpliva na prebavo, če boste jabolko pojedli pred vadbo, pa boste imeli več energije in lakote ne boste občutili tako močno.

- Oglas -

Da bi se telo znebilo strupov, spodbudite delovanje ledvic in pospešite prebavo. To lahko storite z dvema kozarcema vode zjutraj, vodo pa seveda pijte tudi skozi celoten dan.

Zeleni smoothie ni težko narediti in dobro bo del tudi vaši prebavi. Vanj vključite sadje, brstični ohrovt, laneno seme in kokosovo vodo ter ga popijte. Z njegovo pomočjo boste svoje telo obnovili, spodbudili prebavo in si nabrali moči za uspešen začetek dneva.

Ne pozabite na pozitiven odnos

Morda se sliši nenavadno, ampak pozitiven odnos do življenja lahko ob jutrih resnično pospeši prebavo. Poleg tega lahko z ustreznim odnosom na splošno skozi dan izpolnite več zastavljenih ciljev in občutite manj stresa. Dan začnite z nasmehom in upanjem, ostanite pozitivni in si ob tem privoščite nekaj telesnega gibanja.

Preverite tudi 4 trike, ki pomagajo pri napihnjenosti tukaj >>

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×