Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaPoskrbite za zdravje na delovnem mestu!

Poskrbite za zdravje na delovnem mestu!

MORDA VAS ZANIMA

Skrb za zdravje običajno dojemamo kot nekakšno »prostočasno dejavnost«. Vendar pa večina ljudi preživi dobršen delež svojega dneva na delovnem mestu. Tako je izredno pomembno, da imate tudi v tem času v mislih svoje zdravje. Upoštevanje spodnjih napotkov bo nedvomno prineslo pozitivne spremembe!

- Oglas -

Zdravi prigrizki

Vedno imejte pri roki zdrave prigrizke

Se vam večkrat zgodi, da se sredi delovnika zatekate k sladkarijam? Te lahko sicer res poskrbijo za hiter dvig energije, ki pa mu nato običajno sledi še hitrejši padec. Tako je pametno, da poskrbite za bolj zdrave možnosti, če bi si zaželeli prigrizka. Dobra izbira je na primer sadje ali pest oreščkov. Če imate malce več časa, pa si lahko pripravite tudi zdrave energijske kroglice ali ploščice.

Preverite tudi: Zdravi prigrizki iz samo 3 sestavin!

Ne pretiravajte s kofeinom

Podobno kot za sladkarije velja tudi za kofein v čezmernih količinah. Ta dolgoročno zagotovo ni najboljša rešitev za to, da vam pogosto zmanjka energije, še preden pride čas za odhod iz službe. Ne dovolite torej, da vas delo pahne v odvisnost od kofeina in začnite še danes s postopnim zmanjševanjem vnosa.

Popijte dovolj vode

- Oglas -

Sodite med tiste, ki se velikokrat tako zatopijo v delo, da sploh niso pozorni na določene biološke potrebe telesa? S tem imamo seveda v mislih predvsem žejo. Če imate tovrstne težave, vam svetujemo, da si med delovnim časom nastavite več opomnikov in tako skrbite za reden vnos tekočine.

V svoj delavnik poskušajte spraviti čim več gibanja

Morda vaše delo zahteva uporabo računalnika, zato se vam zdi skorajda povsem nemogoče, da bi bili lahko med delovnim časom obenem fizično aktivni. Seveda resna aktivnost v tem primeru ni izvedljiva, vendar to še ne pomeni, da kratki odmori za razgibavanje niso smiselni. Izkoristite vsako minuto, ko lahko vstanete in morda naredite vajo ali dve. Te minute se seštevajo in tako občutno prispevajo k boljšemu zdravju!

Priporočamo: Odlične vaje za pisarniške delavce

Bodite pozorni na svojo držo

Med sedenje pogosto povsem nezavedno spremenimo položaj svojega telesa. Če velikokrat sedite v neprimernem položaju, lahko to sčasoma privede do resnih težav s hrbtenico. Postanite torej bolj pozorni na to, v kakšnem položaju sedite med delom. Pazite tudi na ustrezno oddaljenost zaslonov od oči, da si ne nakopljete težav z vidom.

Vadite tehnike spopadanja s stresom

Vsaj občasen stres na delovnem mestu se zdi danes skorajda neizogiben. Vendar pa lahko sami naredite ogromno za to, da vam stresni dejavniki ne pridejo do živega oziroma da ne vplivajo preveč negativno na vaše zdravje. Osnova je zagotovo ta, da poskrbite za dovolj kakovostnega spanca. Poleg tega pa vam lahko pomagajo tudi meditacija, joga ali trening čuječnosti.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×