Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaRazmigajte svoje dlani in zapestje: odlične vaje za pisarniške delavce

Razmigajte svoje dlani in zapestje: odlične vaje za pisarniške delavce

MORDA VAS ZANIMA

Pri pisarniških delavcih so zelo pogoste težave z zapestjem oziroma dlanmi, kar je seveda povezano z delom na računalniku. Bolečine se lahko včasih razširijo vse do ramen in zgornjega dela hrbta, zaradi česar je nemalokrat potrebna tudi bolniška odsotnost. Da bi se izognili tovrstnim težavam, vam priporočamo redne krajše odmore, namenjene temu, da malce razmigate prste oziroma dlani in zapestje. S tem boste vsaj za krajši čas prekinili pogosto ponavljajoče se gibe, ki so seveda še posebej problematični (obenem pa bo ta odmor zagotovo koristil tudi vašim očem).

- Oglas -

Zapestje in dlan

Vaje za zapestje

Nekaj odličnih vaj za zapestje, ki jih lahko izvajate tudi med delom, smo zbrali v tem članku.

Vaja 1

Dlani položite na ravno površino. Nato dvignite prvi prst in ga počasi spustite. Pazite, da bodo medtem vsi drugi prsti spuščeni. Ponavljajte, dokler ne zajamete vseh prstov. Ta vaja je odlična za omilitev negativnega vpliva stalno ponavljajočih se gibov, ki so značilni za tipkanje.

Vaja 2

Eno roko iztegnite predse. Nato dvignite dlan, da bo usmerjena navzgor, pravokotno na zapestje. Uporabite drugo roko, da nežno potisnete prste iztegnjene roke proti sebi. Zadržite za približno 10 sekund, nato pa ponovite še z drugo roko. Celotno vajo lahko nato nekajkrat ponovite.

- Oglas -

Vaje za zapestje

Vaja 3

Ta vaja je še posebej preprosta, a izredno učinkovita za razgibavanje dlani in zapestij. Vse, kar morate storiti, je, da približno minuto ali dve otresate dlani, kot bi si jih pravkar umili in bi jih želeli čim hitreje osušiti.

Vaja 4

Tu gre pravzaprav za obrnjeno različico vaje številka 2. Tudi v tem primeru najprej iztegnite eno roko, nato pa pokrčite prste, da naredite pest. Z drugo roko potisnite pest proti sebi. Po 10 sekundah zamenjajte roki in nato vajo nekajkrat ponovite.

Vaja 5

Še zadnja vaja, ki jo imamo tokrat za vas, se imenuje »mačji kremplji«. Hitro boste ugotovili, zakaj takšno ime. Roki najprej iztegnite, nato pa rahlo pokrčite prste, da spominjajo na kremplje. Zadržite za nekaj sekund, nato pa prste čim bolj iztegnite. Ponavljajte, dokler vam ustreza. Ta vaja je sicer izvrstna tudi za takrat, ko želite na hitro pogreti svoje dlani.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×