Popraznični detoks

Številne praznične pojedine so za nami in tako je nastopil čas za poprazični detox. Po dnevih prenajedanja in pitja alkohola je prišel čas, da se spravimo nazaj v formo.

Čiščenje telesa je lažje, kot se zdi. Ta proces ne zajema stradanja ali pretirane telesne aktivnosti. Pomeni le skrb za bolj zdravo prehrano, dihanje svežega zraka in malce več aktivnosti.

Detoks

Kakšna hrana naj se znajde na krožniku?

Manj kalorična hrana in bogata hrana z vlakninami pripomore k boljši prebavi in prav tako k boljšemu počutju. Pojejte veliko sadja, kot so kiviji, marelice, jabolka, pomaranče, ne manjka naj niti zelenjava (brokoli, sezona zelja je še vedno aktualna) ter žita, ki naj bodo v večini bolj zdrava kot je pšenica; posezite raje po ovsu, ajdi, ječmenu, kamutu ipd. Če se ne morete izogniti mesu, izberite raje ribe ali pusto meso ter pozabite na predelane mesne izdelke. V prehrano dodajte prigrizke v obliki oreščkov.

Kaj naj pijemo?

Telo najbolje prečistite z veliko količino vode, zelenega čaja, limonade, sveže ožetim sokom grenivke in podobno. Vitamin C vas bo namreč očistil vseh prostih radikalov ter toksinov. Prečistiti si morate predvsem ledvice, črevesje ter jetra.

Kaj pa telesna aktivnost?

Po večdnevnem najedanju bo vsaka športna aktivnost prišla prav, saj vam bo malce prebudila telo in možgane. Po nekaj vajah se boste počutili lažje in tudi bolj zdrave. Pomagal vam bo že krajši sprehod po svežem zraku, malo kolesarjenja ali teka. Če imate v bližini savno, se odpravite vanjo, saj se bodo tako toksini iz vas izločili še hitreje.

DELI
Kaja Kovič
Nepoboljšljiva optimistka, ki ve, da se za boljši jutri začne delati že danes.