Aditiv E466 najverjetneje nevarnejši, kot se je verjelo doslej

Aditiv karboksimetil celuloza se uporablja pri izdelavi najrazličnejših živil. Pogosteje se je začel uporabljati v 60. letih prejšnjega stoletja.

Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.
Zdravje & prehranaPopraznični detoks

Popraznični detoks

MORDA VAS ZANIMA

Številne praznične pojedine so za nami in tako je nastopil čas za poprazični detox. Po dnevih prenajedanja in pitja alkohola je prišel čas, da se spravimo nazaj v formo.

- Oglas -

Čiščenje telesa je lažje, kot se zdi. Ta proces ne zajema stradanja ali pretirane telesne aktivnosti. Pomeni le skrb za bolj zdravo prehrano, dihanje svežega zraka in malce več aktivnosti.

Detoks

Kakšna hrana naj se znajde na krožniku?

Manj kalorična hrana in bogata hrana z vlakninami pripomore k boljši prebavi in prav tako k boljšemu počutju. Pojejte veliko sadja, kot so kiviji, marelice, jabolka, pomaranče, ne manjka naj niti zelenjava (brokoli, sezona zelja je še vedno aktualna) ter žita, ki naj bodo v večini bolj zdrava kot je pšenica; posezite raje po ovsu, ajdi, ječmenu, kamutu ipd. Če se ne morete izogniti mesu, izberite raje ribe ali pusto meso ter pozabite na predelane mesne izdelke. V prehrano dodajte prigrizke v obliki oreščkov.

Kaj naj pijemo?

Telo najbolje prečistite z veliko količino vode, zelenega čaja, limonade, sveže ožetim sokom grenivke in podobno. Vitamin C vas bo namreč očistil vseh prostih radikalov ter toksinov. Prečistiti si morate predvsem ledvice, črevesje ter jetra.

Kaj pa telesna aktivnost?

- Oglas -

Po večdnevnem najedanju bo vsaka športna aktivnost prišla prav, saj vam bo malce prebudila telo in možgane. Po nekaj vajah se boste počutili lažje in tudi bolj zdrave. Pomagal vam bo že krajši sprehod po svežem zraku, malo kolesarjenja ali teka. Če imate v bližini savno, se odpravite vanjo, saj se bodo tako toksini iz vas izločili še hitreje.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×