Naredite si okusen zelenček, namesto da kupujete hitre prigrizke

Razne napitke in zelenčke vam velikokrat predstavljamo zato, ker vam želimo pokazati, da se da okusen, hranljiv, hiter in poceni obrok lahko naredi kar doma in ni potrebe, da bi kupovali razne prigrizke v trgovinah.

Ne gre zato, da nam kdaj od časa do časa zadiši mastna pica ali čokolada, ampak gre zato, da nam naj bo zdravo prehranjevanje življenjski slog, četudi se kdaj pregrešimo. Slabe navade, kot je kupovanje nesmiselnih živil, ki včasih niso niti dobra, kaj šele hranljiva ali zdrava, nam morda včasih vseeno zlezejo pod kožo, ker nismo organizirani, da si večji del hrane, ki jo pojemo, pripravimo sami in vnaprej, če smo kasneje v stiski s časom.

Zeleni smoothie - zelenček

Kaj naj vsebuje vaš zelenček, da vas nasiti?

Če želite, da je zelenček hranljiv in nasiten, mu dodajte zdrave maščobe, ko so avokado, surovi oreščki, semena, kokosovo maslo. Če si nameravate zelenček omisliti za glaven obrok mu morate dodati tudi vir beljakovin, te pa so lahko tako rastlinskega, kot tudi živalskega izvora. (orehi, sirotkine beljakovine, konopljine beljakovine, skuta, …) Včasih ima določena sestavina tako beljakovine, kot tudi maščobe, tako da ste v prednosti in dobite dvojno korist.

Kaj naj vsebuje vaš zelenček, da boste imeli lepšo kožo?

Pri lepi koži je blagodejnih kar nekaj sestavin, predvsem zelenjava in manjša količina sadja, predvsem jagodičevja. Dajte prednost sezonski in ekološki prehrani.

Svojim zelenčkom lahko vedno dodajate tudi začimbe, ki ga bodo naredile še bolj okusnega in zanimivega.

Da ne boste vedno znova iskali po receptu za okusen zelenček iz vam ljubih sestavin, lahko včasih kar malo improvizirate.  Dodajajte mu zdrave maščobe vire beljakovin , vedno pa lahko tudi začimbe, ki ga bodo naredile še bolj okusnega in zanimivega. Naj sadje ne bo temelj, saj prav tako vsebuje sladkor. Naj služi za okus in del vitaminov, temelj pa naj bodo zdrave maščobe in zelenolistna zelenjava.

Tokrat vam vseeno zaupamo recept za hiter in hranljiv zelenček, ki vsebuje avokado.

Sestavine:

  • ¾ skodelice rastlinskega mleka,
  • ¾ skodelice vode,
  • 2 merici beljakovin v prahu (preizkusite konopljine beljakovine),
  • 2 žlici bučnih semen,
  • Polovica banane,
  • ¼ avokada,
  • Pest svežih listov mete.

Priprava:

Vse sestavine skupaj dajte v mešalnik in jih dobro zmeljite, dokler zmes ne bo gladka. Če želite bolj redek napitek dodajte malo mleka, lahko pa tudi vode.

DELI
Lina Zalaznik
Avtorica člankov z ljubeznijo do branja knjig, svojih bližnjih, morja, smeha ter lepe narave.