Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.

Na vidiku nova pomoč za osebe z endometriozo

Endometrioza je bolezenska motnja, za katero je značilno pojavljanje tkiva, katerega lastnosti so zelo podobne maternični sluznici, zunaj maternice.

Ne dopustite, da vas zamera razžre od znotraj

Zamera je lahko povezana z zelo konkretnimi dogodki – na primer z izdajo ali ponižanjem.

Govorjenje med spanjem: kaj je krivo za ta pojav?

Govorjenje med spanjem se zdi na prvi pogled predvsem komično. Osebe, za katere se izve, da ponoči rade »poklepetajo same s sabo«.

Psi v povprečju razumejo kar približno 90 človeških besed in fraz

Psi v povprečju razumejo približno 90 človeških besed in fraz.

Popolna nedelja za dober začetek naslednjega tedna

Nedelja je sicer za mnoge ljudi dela prost dan, vendar so osebe, ki nedeljo dojemajo kot svoj najljubši dan v tednu, precej redke.

Podrgnite česen po stopalih … in v ustih boste že kmalu začutili znan okus!

Ali ste vedeli, da lahko okušamo tudi s stopali? Če mislite, da gre za nekakšno čudno šalo, se lahko o resničnosti te trditve precej hitro prepričate sami.
Zdravilne rastlinePomlad in »superhrana«: 5 izjemno zdravih spomladanskih živil

Pomlad in »superhrana«: 5 izjemno zdravih spomladanskih živil

MORDA VAS ZANIMA

Še malo in počasi bomo zakorakali v pomlad, za mnoge najljubši letni čas. Znano je, da je najbolj zdravo, če uživamo čim bolj sezonsko hrano. Na srečo nam pomlad ponuja ogromno možnosti za to. Preverite, katera živila v prihajajočih mesecih nikakor ne smejo manjkati na vaših krožnikih oziroma jedilnikih …

- Oglas -

Regrat in šparglji

Šparglji

S pomladjo prihajajo tudi šparglji, ki so izjemno raznovrstno živilo, uporabno v številnih jedeh. V zadnjih letih so postali šparglji zelo priljubljeni in mnogi si zelo težko predstavljajo spomladanske mesece brez obilja špargljev. Jih imate radi tudi sami? Potem vas bo verjetno razveselilo, da so šparglji tudi izjemno zdravi. Gre za izvrsten vir folata (naravna oblika folne kisline) in vitamina K, ki ga naše telo med drugim potrebuje za strjevanje krvi, omenjeni vitamin pa je zelo pomemben tudi za naše kosti. Poleg tega vsebujejo šparglji tudi veliko glutationa, izjemno močnega antioksidanta, ki nas ščiti pred številnimi nevarnimi boleznimi.

Mlada čebula

Okus spomladanskih solat lahko hitro in preprosto popestrite z dodatkom mlade čebule, ki ima nekoliko bolj blag okus kot klasična. V mladi čebuli najdemo veliko koristnih fitokemikalij, med njimi tudi kvercetin, prav tako odličen antioksidant.

Rabarbara

Pomlad ne bo pozabila niti na tiste, ki se želite včasih malce posladkati. To lahko na primer storite z izvrstnimi kompoti, pitami in drugimi jedmi iz rabarbare. Tudi rabarbara vsebuje veliko hranilnih snovi, pomembnih za naše zdravje. Pri tem še posebej izstopata vitamina A in K  ter vitamini iz skupine B.

Vodna kreša

- Oglas -

Eno izmed spomladanskih »superživil« je zagotovo tudi vodna kreša – križnica, ki spada v isto družino kot na primer brokoli in ohrovt. Vodna kreša je dober vir vitaminov A, C in K, pa tudi mnogih drugih pomembnih hranil. Dodajte jo torej sendvičem, solatam in drugim jedem, če imate priložnost za to, in s tem naredite nekaj dobrega za svoje zdravje.

Regrat

Pomlad pa seveda ne bi bila pomlad brez regrata. Uživanje regrata je med drugim koristno za vaša jetra in sečila, pomaga tudi pri uravnavanju krvnega sladkorja in krvnega tlaka, za povrh pa lahko regrat zmanjša nevarnost za slabokrvnost, saj gre za precej dober vir železa. Vse to pa je seveda zgolj nekaj razlogov, zaradi katerih so postale sklede, zvrhano polne regrata, skorajda nekakšen zaščitni znak pomladi.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×