Aditiv E466 najverjetneje nevarnejši, kot se je verjelo doslej

Aditiv karboksimetil celuloza se uporablja pri izdelavi najrazličnejših živil. Pogosteje se je začel uporabljati v 60. letih prejšnjega stoletja.

Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.
Zdravje & prehranaPolni energije brez pomoči kofeina

Polni energije brez pomoči kofeina

MORDA VAS ZANIMA

Kot pogosto razkrijejo raziskave, danes vse več ljudi poroča, da se pogosto že zbudijo utrujeni, ta utrujenost pa se nato čez dan seveda le še stopnjuje. Tako ni presenetljivo, da si mnogi čez dan pomagajo z izdatnimi količinami kofeina, predvsem v obliki kave in energijskih napitkov. Vendar pa ima lahko pretiravanje s kofeinom ogromno negativnih vplivov na vaše zdravje. Tako je vsekakor pametno, da poskušate omejiti količino, pri čemer pa si lahko pomagate z določenimi živili. Hrana je navsezadnje osnovni vir energije za naše telo. Določena živila so še posebej koristna za to, da nam pomagajo pri premagovanju utrujenosti …

- Oglas -

Avokado, banana in čokolada

Avokado

Kadar vam primanjkuje energije, je avokado zagotovo eno najboljših živil, ki se lahko znajdejo na vašem jedilniku. Vsebuje namreč veliko zdravih maščob in  pantotensko kislino, vitamin iz skupine B, ki pomaga našim celicam, da pretvorijo hrano v gorivo. Ker vsebuje tudi veliko vlaknin, bo prihajalo do postopnega dviga glukoze v krvi, zato ne bo nevarnosti za prehiter porast in nato še hitrejši upad energije. Več >>

Zelenolistna zelenjava

Praktično vsa zelenolistna zelenjava je odličen nadomestek za energijske napitke. Čeprav vsebuje malo kalorij, je po drugi strani izjemno bogata z različnimi vitamini in minerali, kot so železo, vitamin C, folati, magnezij itn. Kombinacija železa in vitamina C je na primer ključna za preprečevanje anemije, pri kateri je tipičen simptom prav povečana utrujenost.

Sladki krompir

V primeru utrujenosti naše telo velikokrat hlepi po enostavnih ogljikovih hidratih, saj vidi v njih hiter vir energije. Namesto da se poskušate tej želji za vsako ceno upreti, raje posezite po zdravih virih, na primer po sladkem krompirju. Tako se bo energija sproščala postopoma. Hkrati je sladki krompir tudi odličen vir mangana, ki je pomemben za razgradnjo drugih hranil, ki poskrbijo za zmanjšanje občutka utrujenosti. Več >>

Banane

- Oglas -

Kombinacija zdravih ogljikovih hidratov in kalija je eden glavnih razlogov, zakaj so banane živilo, ki ga športniki pogosto uživajo pred treningi. Tako je lahko banana tudi odličen nadomestek za kavo ali energijski napitek, ko ste utrujeni, vendar vas čaka še precej pomembnega dela.

Temna čokolada

Željo po sladkarijah, ki bi z vidika zagotavljanja energije povzročile precej več škode kot koristi (kljub začasnemu povečanju, bi raven energije namreč zelo hitro upadla), lahko poskusite potešiti s koščkom ali dvema temne čokolade. Izberite takšno s čim višjim deležem kakava – poleg dviga energije bo poskrbela tudi za izboljšanje razpoloženja.

Pesa

Nitrati in antioksidanti, ki jih vsebuje rdeča pesa, spodbudijo prekrvavitev, kar med drugim pomeni tudi povečan dotok krvi do možganov. Tudi s pomočjo tega izjemno zdravega živila ste lahko torej že kmalu precej manj utrujeni in nezbrani. Odlična zamenjava za kofein je lahko na primer smoothie, pripravljen iz pese, zelenolistne zelenjave in malce banane!

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×