Ščetkanje zob pred zajtrkom ali po zajtrku?

Kdaj si običajno lotite ščetkanja zob – neposredno po tem, ko se zbudite, torej še pred zajtrkom, ali šele po prvem obroku?

Sam svoj terapevt: 3 vprašanja, ki si jih morate zastaviti vsak dan

Terapija v lastni režiji ima lahko kljub temu ogromno koristi. Omogoča vam nadzor nad čustvi in počutjem.

Protibolečinska sredstva lahko, paradoksno, prispevajo h kroničnim bolečinam

Znano je, da je lahko pogosta uporaba protibolečinskih sredstev problematična. Zdaj pa so raziskovalci odkrili, da ima lahko celo paradoksen učinek.

Onesnaženost okolja kriva že za najmanj 9 milijonov smrti letno

Raziskovalci so ugotovili, da je bila onesnaženost okolja leta 2019 kriva za najmanj 9 milijonov prezgodnjih smrti.

Migrene lahko povečajo nevarnost za zaplete med nosečnostjo

Z migrenami se spopada kar približno 20 odstotkov žensk v rodni dobi. Raziskovalci so bili pozorni na najbolj tipične zaplete, povezane z nosečnostjo.

Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.
Dom & energijaPet napotkov za trajnostno kuhinjo

Pet napotkov za trajnostno kuhinjo

MORDA VAS ZANIMA

Trajnostnost je eden od trendov v sodobnem svetu. Če trajnostno ravnamo, postanemo ekološki, ekonomični in gospodarni. Ta pojem je zelo težko definirati, v svojem bistvu pa skriva skrb za jutrišnji dan in za prihodnje generacije. Trajnostno ravnanje pomeni reorganizacijo življenjskih razmer – tako na ravni posameznika kot na ravni skupnosti.

- Oglas -

Zdrava kuhinja

Ponujamo vam pet napotkov:

1. Zmanjšajte odpadek hrane

Preden se odpravite v trgovino, načrtujte jedilnik in si napišite seznam, kaj morate kupiti. Po vsej verjetnosti boste pojedli vse, kar ste kupili. Hrano, ki ostaja na krožniku, odvrzite med organske odpadke. Ostanke hrane lahko tudi kompostirate na svojem vrtu.

2. Kompostirajte (če imate vrt)

Poleg ostankov hrane lahko kompostirate tudi naslednje proizvode iz kuhinje: zdrobljene jajčne lupine (nekaj jih lahko odplaknete v odtok in ga na tak način očistite), kavne usedline, papir za peko, filter vrečke, zamaške iz plute, vse, kar je papirnatega ali kartonastega (tudi časopisni papir; vsak papir ali karton najprej navlažite, da rahlo razpade), pokvarjene in plesnive izdelke, zobotrebce in nabodala, žagovino, gobo za pomivanje posode iz lufe …

Mlečne izdelke kompostirajte v sredini kompostnega kupa, saj lahko privabljajo živali. Papir, ki ga kompostirate, naj bo brez svetlečega premaza.

- Oglas -

Zmerni bodite pri kompostiranju olupkov z ostanki škropiva, paradižnika in njegovih proizvodov, kislih živil, maščob, mesnih izdelkov, rib, kruha in pekovskih izdelkov ter testenin. Ta živila lahko namreč negativno vplivajo na pH-vrednost tal ali privabijo določene škodljivce.

3. Zmanjšajte uporabo plastike

Pri nakupih v trgovini namesto plastičnih uporabljajte vrečke iz blaga. Hrano shranjujte v embalaži, ki je primerna za recikliranje – v steklenih posodah in posodah iz nerjavečega jekla. Čistilne krpe in gobe naj bodo iz biorazgradljivega materiala, ki ga lahko kompostirate, ko odsluži svojemu namenu.

4. Domača čistilna sredstva

Kuhinjo čistite z domačimi čistilnimi sredstvi namesto z agresivnimi detergenti. Uporabite lahko naravna čistila – milo, limono, beli kis in sodo bikarbono. Tudi »domača« čistila odpravljajo vodni kamen in zagotavljajo lesk, poleg tega pa ne obremenjujejo okolja. Vanje lahko kanete kapljico eteričnega olja čajevca, ki ima antiseptične lastnosti.

5. Pridelujte domačo hrano

Samooskrba s hrano je nujna za zdravo, varno in kakovostno življenje. Kljub temu je stopnja samooskrbe z zelenjavo in krompirjem v Sloveniji še vedno nizka. Samooskrbni lahko postanete, če imate svoj vrtiček, na katerem posadite lokalno in sezonsko hrano. Če nimate vrta, pa lahko na balkonu začnete s sejanjem zelišč.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×