Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.
Zdravje & prehranaOrehi so najboljši

Orehi so najboljši

MORDA VAS ZANIMA

Najnovejša znanstvena raziskava postavlja orehe na prvo mesto skupine živil, ki veljajo za skoraj popolno. Na srečanju Ameriškega kemijskega združenja so znanstveniki predstavili analizo, ki kaže, da vsebujejo orehi kombinacijo bolj zdravih in kakovostnih antioksidantov kot katerikoli drugi oreščki.
V eni pesti orehovih jedrc je skoraj dvakrat toliko antioksidantov kot v drugih oreščkih. »Na vrhu lestvice so nedvomno orehi, sledijo jim arašidi, mandlji, pekani in pistacije,« je dejal dr. Joe Vinson, avtor analize, in pripomnil, da ljudje tega daru matere narave žal ne uživajo dovolj. Večina jih je prepričanih, da so oreščki mastni in kalorični.

- Oglas -

Orehi

Dr. Vinson meni, da je v vseh vrstah oreščkov priročno skoncentriranih zelo veliko visokokakovostnih beljakovin, ki lahko nadomestijo meso, vitaminov, rudninskih snovi in vlaknin. Poleg tega ne vsebujejo glutena. Njihovo redno uživanje je vrsta raziskav povezala z manjšim tveganjem za razvoj bolezni srca, nekaterih vrst raka, žolčnih kamnov in sladkorne bolezni.
Po dr. Vinsonovih ugotovitvah so antioksidanti v orehih daleč najbolj kakovostni in učinkoviti, kar dva- do 15-krat bolj kot vitamin E, znan po svojem močnem antioksidantnem delovanju. Poleg tega orehe običajno uživamo surove in ne pražene, kar pomeni, da ostanejo antioksidanti nespremenjeni. Za dosego spodbudnega učinka antioksidantov na zdravje zadošča že, da zaužijemo sedem orehovih jedrc na dan.

Več o orehih najdete tukaj.

Prejšnji članekPrivoščimo nogam najboljše!
Naslednji članekTofu z zelenjavo

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×