Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.

S katerimi rastlinami si lahko pomagamo pri težavah s srcem?

Tokrat bomo govorili o rastlinah, ki ugodno delujejo na zdravje srca in krvožilnega sistema.

To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.
Lepota & kozmetikaPrivoščimo nogam najboljše!

Privoščimo nogam najboljše!

MORDA VAS ZANIMA

Noge, še zlasti stopala, so eden najbolj obremenjenih delov telesa, a ker so skrita, jim pogosto ne namenjamo dovolj pozornosti. Menimo, da je dovolj, če si jih redno umivamo in strižemo nohte na nogah in da si v hladnem vremenu vedno obujemo sveže nogavice. Poleg tega pa jim moramo privoščiti tudi kakšno sprostitev.

- Oglas -

nega stopal

Vsaj enkrat na teden si pripravimo kopel za noge, v katero dodamo nekaj kapljic primernega eteričnega olja ali morske soli, in jih v njej sproščeno namakamo vsaj deset minut. Nato jih dobro osušimo in zmasiramo s hranilno kremo, da si nahranimo ta običajno »podhranjeni« del telesa. Lahko si nanesemo kremo za piling, s katerim bomo odstranili odmrle celice in trdo kožo na petah in noge ob tem dobro zmasirali.
Nato si noge spet dobro umijemo in osušimo, še zlasti med prsti, kjer se sicer rade na vlažni koži naselijo glivice. Tako so noge pripravljene za nanos vlažilne kreme za noge ali za losjon. Enkrat na teden si uredimo tudi nohte, ki morajo biti ravno postriženi, obnohtno kožico pa previdno potisnemo z nohtov. Če se bomo držali tega običaja, nam ne bo nikoli nerodno sezuti čevljev in pokazati svoja stopala.

Vsak dan, za lahek korak

Da bodo naše noge lažje prenašale vsakdanje napore, jim privoščimo vsaj nekajminutno masažo zjutraj, preden se odpravimo od doma, in zvečer pred spanjem. V hladnejših obdobjih si nanesemo hranilno vlažilno kremo, v vročih poletjih pa osvežilni losjon, za kar nam bodo noge zares hvaležne.
Masiramo si jih tako, da s palcem krožimo po loku stopala, z njim počasi drsimo proti prstom in temeljito zmasiramo točke ob korenu prstov. Nato si zmasiramo še nart in gležnje. Tako se bomo znebili utrujenih in oteklih stopal …

Še več nasvetov in receptov za naravno nego stopal in nog boste našli v novi številki revije Bodi eko.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×