Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Lepota & kozmetikaPrivoščimo nogam najboljše!

Privoščimo nogam najboljše!

MORDA VAS ZANIMA

Noge, še zlasti stopala, so eden najbolj obremenjenih delov telesa, a ker so skrita, jim pogosto ne namenjamo dovolj pozornosti. Menimo, da je dovolj, če si jih redno umivamo in strižemo nohte na nogah in da si v hladnem vremenu vedno obujemo sveže nogavice. Poleg tega pa jim moramo privoščiti tudi kakšno sprostitev.

- Oglas -

nega stopal

Vsaj enkrat na teden si pripravimo kopel za noge, v katero dodamo nekaj kapljic primernega eteričnega olja ali morske soli, in jih v njej sproščeno namakamo vsaj deset minut. Nato jih dobro osušimo in zmasiramo s hranilno kremo, da si nahranimo ta običajno »podhranjeni« del telesa. Lahko si nanesemo kremo za piling, s katerim bomo odstranili odmrle celice in trdo kožo na petah in noge ob tem dobro zmasirali.
Nato si noge spet dobro umijemo in osušimo, še zlasti med prsti, kjer se sicer rade na vlažni koži naselijo glivice. Tako so noge pripravljene za nanos vlažilne kreme za noge ali za losjon. Enkrat na teden si uredimo tudi nohte, ki morajo biti ravno postriženi, obnohtno kožico pa previdno potisnemo z nohtov. Če se bomo držali tega običaja, nam ne bo nikoli nerodno sezuti čevljev in pokazati svoja stopala.

Vsak dan, za lahek korak

Da bodo naše noge lažje prenašale vsakdanje napore, jim privoščimo vsaj nekajminutno masažo zjutraj, preden se odpravimo od doma, in zvečer pred spanjem. V hladnejših obdobjih si nanesemo hranilno vlažilno kremo, v vročih poletjih pa osvežilni losjon, za kar nam bodo noge zares hvaležne.
Masiramo si jih tako, da s palcem krožimo po loku stopala, z njim počasi drsimo proti prstom in temeljito zmasiramo točke ob korenu prstov. Nato si zmasiramo še nart in gležnje. Tako se bomo znebili utrujenih in oteklih stopal …

Še več nasvetov in receptov za naravno nego stopal in nog boste našli v novi številki revije Bodi eko.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×