Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaNi poletja brez lubenice

Ni poletja brez lubenice

MORDA VAS ZANIMA

Če iščete sadež z veliko antioksidanti, potem je lubenica prava izbira. Antioksidanti v njej spadajo med najučinkovitejše v boju proti prostim radikalom.

- Oglas -

Lubenica vsebuje antioksidante, kot so vitamin A, vitamin C, beta karoten in likopen, ki varujejo srce in ožilje, zmanjšujejo vnetja in zavirajo nastajanje rakavih celic ter drugo škodo, ki jo v telesu naredijo prosti radikali. Značilno roza-rdečo barvo ji daje likopen. Ob robovih vsebuje največ vitamina C. Ima tudi veliko B-vitaminov (predvsem v pečkah), od rudninskih snovi pa kalija in magnezija. Poleg tega je vir aminokislin, kot sta arginin in citrulin – skupaj prispevata k izločanju amonijaka z urinom, zniževanju krvnega pritiska ter izločanju inzulina pri diabetesu tipa 2.

Lubenica

Osvežilna in nizkokalorična

To je sadež, ki nas dobro osveži in ne redi, saj je zelo nizkokaloričen – skodelica narezane lubenice ima samo 46 kalorij in niti enega grama maščobe. Vsebuje več kot 91 odstotkov vode. Vlaknine v njej povečujejo občutek sitosti.

Uporabite tudi semena

Semena lubenice so hranilna in primerna za uživanje. V azijski kulinariki jih pogosto pražijo. Lahko jih uporabimo pri peki kruha ali uživamo za zajtrk ob kosmičih. Več o uporabi semen lubenice najdete tukaj.

- Oglas -

Tudi, če iz lubenice delate smoothie, jo v električnem mešalniku zmešajte skupaj s semeni. Poleg lubenice zmiksajte tudi svež limetin sok ali nekaj metinih listov, ki se ji odlično podajo.

Preverite tudi, kako iz lubenice enostavno očistimo semena.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×