Hrana in spanje sta precej bolj povezana, kot si mnogi predstavljajo. Predvsem napake, ki jih delate v drugi polovici dneva, so pogosto krive za to, da je vaš spanec nemiren ali da celo sploh ne morete zaspati. Če se boste znebili teh navad, obstaja tako velika verjetnost, da se bo tudi kakovost vašega spanca močno izboljšala.

Večerja

Vaše večerje so pogosto zelo obilne

Verjetno najpogostejša napaka pri tistih, ki imajo težave s spanjem, je, da jedo zelo obilne večerje, polne maščob. Pretirano poln želodec lahko namreč povzroči nelagodje, zaradi česar težko zaspimo. Poleg tega pa ima telo preveč dela s prebavljanjem, zato se ne more umiriti in počasi preiti v stanje globokega počitka.

Večerjo jeste zelo zgodaj

To, da lahko preobilne večerje neposredno pred odhodom v posteljo povzročijo težave s spanjem, je dokaj znano dejstvo. Po drugi strani pa se manj ljudi zaveda, da je problematična tudi druga skrajnost. Morda ste na dieti, ki vam prepoveduje, da jeste po določeni uri. Tako lahko mine tudi več ur od vašega zadnjega obroka do časa za spanje. To pa seveda pomeni, da ste takrat že zelo lačni. Tako ni pametno, da se držite omejitev, ki niso realne za vaš urnik. Tudi če imate večerjo zaradi različnih razlogov  zelo zgodaj oziroma imate raje pozna kosila, je priporočljivo, da pred spanjem zaužijete še manjši prigrizek. Dovolj bo že približno 250 kalorij, največji delež pa naj predstavljajo ogljikovi hidrati.

Pred spanjem velikokrat uživate zelo pikantno hrano

Mnogim ljudem pikantna hrana zvečer ne ustrezna najbolj, saj negativno vpliva na njihov spanec. Pogosto se pojavijo težave z zgago ipd. Čeprav so lahko začimbe, kot je kajenski poper, v zmernih količinah zelo zdrave, saj delujejo protivnetno, se jim je neposredno pred spanjem bolje izogniti.

Ne uživate živil, ki delujejo kot naravna uspavala

Težava pa mnogokrat ni le to, kaj jeste pred spanjem, ampak tudi, česa ne jeste. Določena živila so namreč zvečer še posebej priporočljiva. V to skupino na primer sodijo banane, ki vsebujejo veliko magnezija – minerala, ki pomaga pri sprostitvi mišic v telesu in pri preprečevanju nespečnosti. Še posebej priporočljive pa naj bi bile višnje oziroma izdelki iz višenj, saj pomagajo povečati količino melatonina v telesu. Prav melatonin pa je hormon, ki ima največji vpliv na naš spanec. Višnje tako mnogi imenujejo kar naravno uspavalo!