Nekaj nasvetov, kako med prazniki ostati v dobri formi

    Prazniki so tukaj vrati, kar pomeni številne zabave ter obiski sorodnikov in prijateljev. Praznične mize se bodo šibile pod težo piškotov, peciv, potic in drugih prazničnih jedi. Kako kljub slastnim dobrotam ostati v dobri formi in se izogniti odvečnim kilogramom? Ponujamo vam nekaj nasvetov!

    Prazniki

    Skušajte se izogniti sladkarijam

    Med prazniki boste verjetno prejeli kar nekaj sladkih dobrot. V večji meri kot sicer se jim lahko izognete tako, da jih na dosegu roke pustite le nekaj, ostale pa shranite v zamrzovalnik ali pa jih podarite naprej. Namesto običajnih sladic pa si nasploh raje privoščite dobrote iz polnozrnate moke, sladkane z medom, agavinim sirupom ali koščki sadja.

    Ohranite nadzor nad hrano

    Namesto, da na praznovanjih hrano jemljete iz skupnih pladnjev ali posodic, si k mizi raje prinesite krožnik. Nanj naložite toliko jedi, kot jih nameravate pojesti. Na ta način boste ohranili nadzor nad količino hrane in se izognili prenajedanju.

    Jejte počasi in z užitkom

    Vsak grižljaj dobro prežvečite in se prepustite vonju in okusu hrane.

    Prinesite svojo jed

    Ste povabljeni na zabavo in ne veste, kakšno hrano bodo tam stregli? Ponudite se, da boste prinesli svojo jed! Pripravite nekaj zdravega in okusnega – s tem pa ne boste naredili usluge le gostitelju, temveč tudi sebi, saj boste natanko vedeli, da boste lahko pojedli nekaj zdravega.

    Ne pozabite na oreščke

    Oreščki so zelo okusna in zdrava alternativa številnim klasičnim prigrizkom.

    Telovadite zjutraj

    V prazničnem času velikokrat hitimo – bodisi nakupujemo darilca, pripravljamo peciva ali obiskujemo sorodnike in prijatelje. Kljub natrpanem urniku si poskušajte vzeti nekaj časa za telovadbo – predlagamo, da telovadite zjutraj, saj tako ne boste izpustili nobene dnevne aktivnosti. Še več – ker bo jutranja vadba že za vami, boste dan in vse opravke, ki jih prinaša, naredili bolj zadovoljni in z več energije.

    PREBERITE TUDI:  Kaj sproži stres pri vašem astrološkem znamenju?

    Vsaj za trenutek pozabite na dieto

    Svojo dieto vsaj za trenutek postavite na stranski tir – konec koncev so le prazniki! Namesto, da se osredotočate na štetje kalorij, se prehranjujte zdravo. Če se boste dosledno držali stroge diete, se vam ob s slastnimi dobrotami obloženih mizah kaj hitro lahko zgodi, da boste imeli občutek, da ste za nekaj prikrajšani – in se prej ali slej pregrešili.

    Pojdite na sprehod po svežem zraku

    Temperature so nam to zimo za sprehajanje po svežem zraku več kot naklonjene. Na družinskih srečanjih se zato, če je le mogoče, odločite za sprehod. S seboj lahko povabite tudi ostale družinske člane – tako boste storili nekaj zdravega za svoje telo, hkrati pa se boste tudi odlično zabavali.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte