Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.

Na vidiku nova pomoč za osebe z endometriozo

Endometrioza je bolezenska motnja, za katero je značilno pojavljanje tkiva, katerega lastnosti so zelo podobne maternični sluznici, zunaj maternice.

Ne dopustite, da vas zamera razžre od znotraj

Zamera je lahko povezana z zelo konkretnimi dogodki – na primer z izdajo ali ponižanjem.

Govorjenje med spanjem: kaj je krivo za ta pojav?

Govorjenje med spanjem se zdi na prvi pogled predvsem komično. Osebe, za katere se izve, da ponoči rade »poklepetajo same s sabo«.

Psi v povprečju razumejo kar približno 90 človeških besed in fraz

Psi v povprečju razumejo približno 90 človeških besed in fraz.

Popolna nedelja za dober začetek naslednjega tedna

Nedelja je sicer za mnoge ljudi dela prost dan, vendar so osebe, ki nedeljo dojemajo kot svoj najljubši dan v tednu, precej redke.

Podrgnite česen po stopalih … in v ustih boste že kmalu začutili znan okus!

Ali ste vedeli, da lahko okušamo tudi s stopali? Če mislite, da gre za nekakšno čudno šalo, se lahko o resničnosti te trditve precej hitro prepričate sami.
Zdravje & prehranaNasveti za bolj zdravo prehranjevanje med prazniki

Nasveti za bolj zdravo prehranjevanje med prazniki

MORDA VAS ZANIMA

Ne glede na to, ali sedite okoli družinske mize za večerjo ali se veselite ob neskončnih prigrizkih na zabavi, prazniki pomenijo hrano. Veliko hrane. Težko se je izogniti pretiravanju, ni pa nemogoče.

- Oglas -

V prazničnem času, ko se mize kar šibijo od dobrot, lahko kaj hitro pridobimo neželene kilograme in s tem tudi slabo počutje. Zdi se, da nas okusna hrana obkroža na vsakem koraku. Z lahkoto se prenajedamo z našimi najljubšimi dobrotami. A tudi med takimi dnevi se je mogoče zdravo prehranjevati. Ni treba, da se trpinčimo in odrečemo vsem dobrotam, za svoje zdravje lahko bistveno poskrbimo še z majhnimi triki.

Prehrana med prazniki

Ne pojdite na zabavo ali večerjo s praznim želodcem

V dneh, ko ste vabljeni na mnogo obiskov, zabav ali večerij, še posebej pazite na svojo prehrano. Dan začnite z zdravim zajtrkom in nadaljujte z uravnoteženim in zdravim kosilom. Preden greste ven, pojejte še kos sadja, nato pa si na zabavi privoščite tisto, kar imate res najraje in v hrani uživajte. S tem, ko boste svoje telo že predhodno okrepčali, boste preprečili, da bi napadli popolnoma vse priboljške in se prenajedli.

Pravilo 10-ih minut

Pogosto se nam zgodi, da se najemo tako do sitega, da komaj dihamo. Traja namreč nekaj minut, da želodec sporoči možganom, da je poln in da smo siti. Ko ste že nekaj pojedli, si vzemite 10-minuten premor, med katerim se pogovarjajte in pijte vodo, nato se šele odločite, ali boste prigriznili še kaj ali ste že siti.

Oddaljite se od hrane

Na zabavi ne stojte poleg mize s hrano, če ste nagnjeni h ‘grickanju’ brez razloga.

Pijte vodo

- Oglas -

Pijte zadostne količine vode ali nesladkanih čajev. Če pijete alkohol, si med posameznimi kozarci privoščite tudi dovolj vode. Izogibajte se alkoholu na prazen želodec. Alkohol poveča vaš apetit in zmanjša vašo sposobnost nadzora nad tem, kaj jeste.

Nadenite si udobne čevlje

Nadenite si čevlje, ki vas bodo spodbujali h gibanju in ne neudobnih visokih pet, zaradi katerih bi raje cel večer presedeli. Med druženjem veliko hodite ali plešite.

Naredite prostor za zelenjavo

Na večerjah in zabavah ne prezrite sadja in zelenjave.

Uživajte v hrani

Ko jeste, jejte počasi in z užitkom zaužijte vsak grižljaj. Osredotočite se na okus in uživajte.

Ne nakupujte lačni

Jejte, preden se odpravite po nakupih, da vas vonj po cimetu ne privabi, da bi kupovali priboljške, ki jih ne potrebujete.

Kuhajte s srcem (in za zdravo srce)

Če želite pokazati družini in prijateljem, da jih imate resnično radi, bodite kreativni z recepti, ki ne vsebujejo nezdravih maščob, konzervansov in dodatkov. Skuhajte okusne in zdrave obroke.

Bodite pozorni na to, kaj je resnično pomembno. Čeprav je hrana sestavni del praznikov, se osredotočite na družino in prijatelje, smeh in veselje. In ne pozabite na veliko gibanja na svežem zraku.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×