5 vrst zelenjave, pri katerih je toplotna obdelava koristna

Katere so tiste vrste zelenjave, ki jih sicer lahko uživamo tudi presne, vendar je praviloma precej bolje, če jih pred zaužitjem toplotno obdelamo?

Razrešena velika uganka, povezana s parkinsonovo boleznijo

Znanstvenikom je uspelo najti odgovor na pomembno vprašanje, povezano s parkinsonovo boleznijo.

Revija Bodi eko, Julij-Avgust 2022

Kaj je lepšega v vročih poletnih dneh, kot to, da se lahko uležemo v senco in v roke vzamemo odlično revijo s koristnimi nasveti in recepti?

Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?
Zdravje & prehranaNasveti za bolj zdravo prehranjevanje med prazniki

Nasveti za bolj zdravo prehranjevanje med prazniki

MORDA VAS ZANIMA

Ne glede na to, ali sedite okoli družinske mize za večerjo ali se veselite ob neskončnih prigrizkih na zabavi, prazniki pomenijo hrano. Veliko hrane. Težko se je izogniti pretiravanju, ni pa nemogoče.

- Oglas -

V prazničnem času, ko se mize kar šibijo od dobrot, lahko kaj hitro pridobimo neželene kilograme in s tem tudi slabo počutje. Zdi se, da nas okusna hrana obkroža na vsakem koraku. Z lahkoto se prenajedamo z našimi najljubšimi dobrotami. A tudi med takimi dnevi se je mogoče zdravo prehranjevati. Ni treba, da se trpinčimo in odrečemo vsem dobrotam, za svoje zdravje lahko bistveno poskrbimo še z majhnimi triki.

Prehrana med prazniki

Ne pojdite na zabavo ali večerjo s praznim želodcem

V dneh, ko ste vabljeni na mnogo obiskov, zabav ali večerij, še posebej pazite na svojo prehrano. Dan začnite z zdravim zajtrkom in nadaljujte z uravnoteženim in zdravim kosilom. Preden greste ven, pojejte še kos sadja, nato pa si na zabavi privoščite tisto, kar imate res najraje in v hrani uživajte. S tem, ko boste svoje telo že predhodno okrepčali, boste preprečili, da bi napadli popolnoma vse priboljške in se prenajedli.

Pravilo 10-ih minut

Pogosto se nam zgodi, da se najemo tako do sitega, da komaj dihamo. Traja namreč nekaj minut, da želodec sporoči možganom, da je poln in da smo siti. Ko ste že nekaj pojedli, si vzemite 10-minuten premor, med katerim se pogovarjajte in pijte vodo, nato se šele odločite, ali boste prigriznili še kaj ali ste že siti.

Oddaljite se od hrane

Na zabavi ne stojte poleg mize s hrano, če ste nagnjeni h ‘grickanju’ brez razloga.

Pijte vodo

- Oglas -

Pijte zadostne količine vode ali nesladkanih čajev. Če pijete alkohol, si med posameznimi kozarci privoščite tudi dovolj vode. Izogibajte se alkoholu na prazen želodec. Alkohol poveča vaš apetit in zmanjša vašo sposobnost nadzora nad tem, kaj jeste.

Nadenite si udobne čevlje

Nadenite si čevlje, ki vas bodo spodbujali h gibanju in ne neudobnih visokih pet, zaradi katerih bi raje cel večer presedeli. Med druženjem veliko hodite ali plešite.

Naredite prostor za zelenjavo

Na večerjah in zabavah ne prezrite sadja in zelenjave.

Uživajte v hrani

Ko jeste, jejte počasi in z užitkom zaužijte vsak grižljaj. Osredotočite se na okus in uživajte.

Ne nakupujte lačni

Jejte, preden se odpravite po nakupih, da vas vonj po cimetu ne privabi, da bi kupovali priboljške, ki jih ne potrebujete.

Kuhajte s srcem (in za zdravo srce)

Če želite pokazati družini in prijateljem, da jih imate resnično radi, bodite kreativni z recepti, ki ne vsebujejo nezdravih maščob, konzervansov in dodatkov. Skuhajte okusne in zdrave obroke.

Bodite pozorni na to, kaj je resnično pomembno. Čeprav je hrana sestavni del praznikov, se osredotočite na družino in prijatelje, smeh in veselje. In ne pozabite na veliko gibanja na svežem zraku.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×