fbpx
Domov Vrt & Vrtnarjenje Naravni pripravki za krepitev rastlin

Naravni pripravki za krepitev rastlin

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Da ostanejo naše rastline zdrave ter kar se da odporne proti boleznim in škodljivcem, je prvi korak, da so vitalne in v dobri kondiciji.

Za vitalnost rastlin poskrbimo tako, da jih oskrbujemo primerno njihovim zahtevam, kar vključuje optimalne substrate, primerno zalivanje, gnojenje, osvetlitev in temperaturo. Poznamo pa tudi naravne pripravke, ki pomagajo, da so naše rastline bolj »krepke«.  Kis in mleko najdemo skoraj v vsakem gospodinjstvu.


Pripravek iz mleka krepi in je kot pomoč pri zatiranju gliv plesnivk. Škropivo pripravimo iz polmastnega mleka (še boljše je, če je tudi iz nepasteriziranega) ter ga zmešamo z vodo v razmerju 1:1. Če pa imamo domače polnomastno mleko pa lahko na 3 dcl mleka dodamo 7 dcl vode. Uporabimo lahko tudi sirotko. Škropimo enkrat na teden ali lahko tudi pogosteje, ko je največja nevarnost pojava gliv plesnivk.

Raztopino iz kisa, naredimo tako, da veliko žlico 5 % jabolčnega kisa zmešamo s 3 l vode. Raztopino poškropimo po okuženih rastlinah. Pomaga proti pegavostim na listih, tudi na vrtnicah, pripravek uporabljamo preventivno in tudi kurativno, ko rastline že zbolijo.

Damjana Benec, univ. dipl. ing. agr.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×