Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.
Zdravje & prehranaNajboljše gorivo za vsak dan

Najboljše gorivo za vsak dan

MORDA VAS ZANIMA

Včasih pride dan, ko preprosto nimamo energije za nič. Oči se nam zapirajo in najraje bi zaspali kar na računalniški tipkovnici. Raziskave kažejo, da večini ljudi raven energije znatno upade med drugo in tretjo uro popoldne. Takrat večina poseže po kavi ali različnih (največkrat sladkih) prigrizkih iz avtomata. Slaba stran tega je, da smo po njih kaj kmalu spet lačni in (morda še bolj) utrujeni.

- Oglas -

Kako se torej zoperstaviti takim padcem energije in poskrbeti, da boste ves delovni dan v popolni pripravljenosti:

  • Vsak dan zajtrkujte.
  • Kosilo naj bo primerno hranilno uravnoteženo. Če ne jeste dovolj, boste hitro spet lačni, in obratno – če boste pojedli preveč, boste ravno tako brez energije in zaspani.
  • Poskrbite za vsaj osem ur kakovostnega spanca.
  • Izogibajte se različnim slaščicam, ki bodo povzročile hiter dvig in padec sladkorja v krvi.
  • Na delu si vsako uro vzemite nekaj trenutkov in se dobro pretegnite – to vas bo poživilo in lažje se boste spet lotili novih delovnih nalog.
  • Izogibajte se živilom, ki vsebujejo veliko soli in maščobe.
  • Redno se gibajte. Imeli boste več energije.

Poleg vsega naštetega je zelo pomembno tudi to, kakšno hrano uživate.

Hrana gorivo

Orehi in mandlji

Že zjutraj si privoščite pest mandljev. Mandlji namreč pomagajo stabilizirati krvni sladkor in tako skrbijo, da imamo ves dan dovolj energije. Kadar se znajdete pred zahtevno miselno nalogo, posezite po orehih, ki pozitivno vplivajo na razpoloženje in miselne funkcije.

Avokado in oljčno olje

- Oglas -

Z avokadom boste hitro pregnali lakoto. Zdravju prijazne mono nenasičene maščobne kisline v avokadu in oljčnem olju nam pomagajo, da ostanemo siti dlje. Oleinska kislina v oljčnem olju nam tudi pomaga, da lažje zdržimo med enim in drugim obrokom. V avokadu najdemo tudi veliko kalija, ki skrbi za optimalno delovanje ledvic in uravnava krvni tlak, ter vitamin B9, ki sodeluje pri presnovnih procesih, pri sintezi eritrocitov, znižuje vrednost homocisteina in zato preprečuje aterosklerozo. Avokado si lahko privoščite za zajtrk ali dopoldansko malico. Lahko mu dodate malo oljčnega olja ter sol in poper – okusen in hranljiv obrok je pripravljen.

Trdo kuhana jajca

Raziskava iz leta 2010, ki je bila objavljena v strokovni reviji Appetite, je pokazala, da trdo kuhana jajca odlično nasitijo ter nas oskrbijo z obilico beljakovin. So nadvse priročna in jih je tudi zelo preprosto pripraviti. Lahko si jih skuhate že nekaj dni prej in jih potem shranite v hladilniku. Lahko jih pojeste brez vsega ali pa jih potresete z mleto papriko, soljo in poprom, za piko na i pa jim lahko dodate še malo limoninega soka.

Borovnice

Za posladek po kosilu si lahko privoščite skodelico slastnih borovnic, ki jim dodamo stepeno smetano. Borovnice pozitivno vplivajo na naše miselne sposobnosti – so polne antioksidantov, ki se uspešno borijo proti prostim radikalom ter vplivajo na rast novih možganskih celic.

Temna čokolada

Če vam popoldne znatno pade raven energije, ki ga spremlja še stres, si privoščite košček temne čokolade, ki spodbuja izločanje endorfinov, ti pa skrbijo za vaše boljše razpoloženje. Temna čokolada je tudi polna antioksidantov, ki ščitijo celice pred poškodbami prostih radikalov, poleg tega pa temna čokolada pomaga tudi zniževati povišan krvni tlak. Vendar bodite pri uživanju zmerni. Omejite se na košček ali dva.

Citrusi

Vonj po citrusih nas odlično predrami in torej pozitivno vpliva na našo budnost, kar je v dneh, ko bi najraje kar zaspali za delovno mizo. Citrusi so ravno tako polni naravnih sladkorjev, ki poskrbijo, da hitro dobimo potrebno energijo. Poleg tega so citrusi tudi polni prehranskih vlaknin, ki med drugim pozitivno delujejo na našo prebavo. Raziskava iz leta 2006, objavljena v strokovni reviji Journal of Medicinal Food, je ravno tako pokazala, da lahko uživanje grenivke pred obrokom pozitivno vpliva na izgubo telesne teže. Namig za odlično malico: Grenivko narežite na koščke, poleg pa si privoščite še nekaj žlic skute.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×