Najboljša živila in začimbe proti napihnjenosti

Stalna napihnjenost je zelo neprijetna. Na srečo pa lahko težavo močno ublažite s pravilno prehrano. Določena živila in začimbe so še posebej dobra izbira za tiste, ki imate pogosto težave z napihnjenim trebuhom.

Zelenjava, ki preprečuje napihnjenost

Ingver

Ingver se pogosto priporoča za pomiritev razdraženega želodca. Zelo koristen pa je tudi za preprečevanje napihnjenosti. Izboljšuje namreč prebavo in s tem razbremeni prebavila. Tako je koristno redno pitje ingverjevega čaja, ingver pa lahko uporabite tudi za popestritev okusa številnih jedi, še posebej azijskih.

Zelena

Kadar imate še posebej hude težave z napihnjenostjo, vam priporočamo, da si za prigrizek privoščite nekaj stebel zelene. Zelena namreč ni le izvrsten naravni diuretik, ampak preprečuje tudi pretirano kopičenje plinov v prebavilih, ki so pogosto krivi za napihnjen trebuh.

Mandljevo oziroma druga rastlinska mleka

Rastlinsko mleko sicer ni samo po sebi rešitev za napihnjenost, vendar je dobra alternativa za kravje mleko. Prav živalsko mleko in mlečni izdelki namreč pogosto povzročijo težave z napihnjenostjo. Če jih boste zamenjali z rastlinskimi različicami, kakršno je na primer mandljevo mleko, se bo stanje zagotovo že kmalu izboljšalo.

Zelenolistna zelenjava

Zaradi visoke vsebnosti vlaknin zelenolistna zelenjava velikokrat pomaga pri napihnjenosti. Težave z napihnjenostjo so namreč pogosto povezane s počasno prebavo, ta pa je mnogokrat posledica nezadostnega vnosa vlaknin.

Kumare in paradižnik

Odlična izbira za ublažitev napihnjenosti so tudi kumare in paradižnik. Kumare vsebujejo ogromno vode in vlaknin, kar bo pripomoglo k precej boljši prebavi. Paradižnik pa poleg vlaknin vsebuje tudi precej kalija – minerala, ki pomaga pri uravnavanju ravni natrija v telesu, kar bo preprečilo prekomerno zadrževanje tekočine v telesu, kar je eden izmed možnih vzrokov za napihnjenost.

Koromač

Verjetno najbolj priljubljena naravna pomoč v primeru napihnjenosti je koromač. Koristna so tako semena kot drugi  deli rastline. Tudi različne raziskave potrjujejo, da je koromač izvrstna naravna izbira v boju z napihnjenostjo.

Meta

Med zelišči, ki pomagajo pri ublažitvi napihnjenosti, ima zagotovo pomembno mesto tudi meta. Priporočljivo je, da še pred posameznim obrokom popijete skodelico metinega čaja. Tako bo tveganje za napihnjenost precej manjše, saj je meta znana po ugodnem vplivu na prebavila. Priporoča pa se tudi pri mnogih drugih prebavnih težavah, ne le pri napihnjenosti.