Masaža – pomembno je, da sprostitimo telo

    Masaže veljajo za luksuz, razvado in tisto »NEKAJ«, kar si privoščimo takrat, ko se nam zazdi, da si to »zaslužimo«. Pa je prav tako? Masaža je namreč namenjena sproščanju zatrdelih mišic in obnavljanju telesa, vnašanju nove energije in sprostitve tako v mišice kot v našega duha. Telo je naš edini instrument, ki ga uporabljamo ves dan. Se vam ne zdi vredno, da mu namenite malo več sprostitve in obnove kot le eno masažo na tri mesece? Tako je, zavijanja z očmi nad tistimi, ki si privoščijo masažo enkrat tedensko, je le konec.

    Ljudje smo pač take vrste bitja, ki zase skrbijo do točke, kjer se konča »oddelek NUJNO«. Od svojega telesa pričakujemo, da bo ves čas dajalo vse od sebe, spoštovalo vsako razvado v obliki hitre hrane ali vsako poležavanje namesto razgibavanja. Dan za dnem nas nosi po tem svetu, uporabljamo in izrabljamo ga prek njegovih mej in zmožnosti, pa vseeno traja veliko in še več časa, da nas pusti na cedilu. Ker vse prevečkrat potiskamo njegove meje v vedno nove dimenzije in pričakujemo, da bomo kakšno »stavko« v obliki glavobola ali bolečega križa pa že sanirali, se ne zavedamo, da lahko vse skupaj vodi v veliko večje težave. Medtem ko mi sebično pričakujemo, da bo naše telo dalo vse od sebe vsak dan, mu nudimo premalo spanca, vanj vnašamo premalo kvalitetne hrane, mu ne dajemo dovolj vode, se ne gibljemo, dihamo slab zrak in ga izpostavljamo hudemu stresu. Se vam ne zdi, da je čas, da postanemo ekološki s svojim telesom?

    Masaža

    Povežite se s telesom

    Pomembno je, da smo povezani s svojim telesom, da se ga dobro zavedamo in mu znamo prisluhniti. Če smo od njega »odrezani« in ne sledimo, kaj se z njim dogaja oziroma kakšne namige nam daje in kaj nam želi sporočiti, lahko tvegamo veliko težav, ki se bodo prav uspešno prenesle v našo starost in nam najverjetneje grenile življenje, še vse dokler ne pridemo do nje. Masaža je terapija za telo in z njeno pomočjo izboljšamo prekrvavitev v telesu, zmehčamo mišice, ki so zaradi nenehno ponavljajočih gibov otrdele, in z nežnimi gibi odstranimo bolečino, ki se je naselila v nas.

    PREBERITE TUDI:  Ko udari seneni nahod …

    Ni res, da so masaže potrebni samo fizični delavci ali pa samo tisti, ki v službi večino časa preživijo sedeč za računalnikom. Prav vsako delo je lahko za telo naporno, od gibov, ki jih delamo, pa je seveda odvisno, za katere dele telesa je naporno in na kaj najbolj vpliva. Sedeči položaji za računalnikom so lahko prav tako ubijalski kot stoječi nad pacientom, če ste zobozdravnik, dvigujoč težke predmete, če delate kot zidar, ponavljanje enih in istih gibov, če delate za tekočim trakom ali pa stanje za prodajalnim pultom, če strežete strankam. Z masažno terapijo skušamo odpraviti stres in njegove posledice iz telesa, sprostiti telo in mu pustiti, da zadiha s polnimi – mišicami!

    Rešitev je tudi masaža

    Veliko naših telesnih težav, tudi tistih, ki so kronične, lahko omilimo s pomočjo rednega sproščanja, raztezanja in seveda masaže. S tem, ko nam tečejo leta, nam odteka tudi sposobnost gibljivosti, naši sklepi so vedno bolj zarjaveli, mišice vedno bolj utrujene, telo pa vedno bolj omejeno. Ali veste, da so dandanes mišične poškodbe veliko bolj pogoste kot pred petdesetimi leti? Nikakor ne zato, ker se več gibljemo, pač pa prav zato, ker veliko več presedimo. Z redno masažo ne sproščamo le mišic, pač pa poskrbimo, da so naše vezi v formi, da so sklepi gibljivi, kite pripravljene na obremenitve in da kri lahko prosto teče skozi te mišice, ki še kako potrebujejo prekrvavitev, da prenesejo dnevne zahteve človeka, ki ga nosijo.

    Ne le, da ta prekrvavitev pomaga delovanju mišic, pač pa je prekrvavitev nujno potrebna za boj proti bacilom in virusom, za premagovanje bolezni in njihovo odganjanje. Že samo začetek dneva z dobrim ogrevanjem je velik korak, za tiste, ki pa so fizično zelo aktivni, priporočamo, da poleg ekstenzivnega ogrevanja v svojo rutino vključijo tudi pogoste masaže, da bo njihovo telo dobilo nego, ki jo po naporu nujno potrebuje. Še več, s pomočjo masaže se lahko znebite tudi glavobolov in migren, saj so bolečine v hrbtu, ramenih in vratu zelo, zelo pogosto povezane z glavoboli, ki jih nobeno drugo pomagalo zahodne medicine ne odpravi. Hkrati izboljša še kvaliteto vašega spanca!

    PREBERITE TUDI:  Deli sadja, ki jih ne smete zavreči

    Masaže

    Najbolj priljubljene masaže

    • Tajska masaža
      Namen je povečanje gibljivosti sklepov in mišic z razteznimi vajami. Gre za manipulacijo s telesom in gnetenje ter pritiskanje. Maserji uporabljajo tudi svoja kolena, noge in stopala ter pritiskajo na akupresurne točke.
    • Masaža z aromaterapijo
      Kombinacija arom (v obliki eteričnih olj) in terapije masažnih tehnik. Olja delujejo na fizičnem in psihičnem nivoju, čistijo telo in sproščajo napetost ter uravnovešajo misli.
    • Masaža z vročimi kamni
      Navadno uporabljajo vroče kamne vulkanskega izvora, s katerimi masirajo ali pa jih polagajo na točno določene točke (čakre, akupresurne točke itd.) telesa. Kamni so obli in to masažo so poznali že Indijanci in Egipčani.
    • Švedska masaža
      Osnovna masaža, pri kateri maserji z nežnimi gibi izboljšajo prekrvavljenost in sproščenost mišic ter odpravijo zatrdline v mišicah in bolečine. Na njej temelji večina zahodnih masažnih tehnik.
    • Masaža globokega tkiva
      Namenjena je lajšanju bolečin in hudih napetosti v mišicah in vezivnemu tkivu ter se torej osredotoča na mišice, ki so pod površino zgornje plasti mišic.
    • Shiatsu
      Izhaja z Japonske in se uporablja kot terapija zdravljenja in preventive. Deluje na pritiskanju po meridianih in akupunkturnih točkah, gnetenju mišic in raztezanju udov, hrbta in vratu.
    • Refleksoterapija
      Celostni pristop nudi pogovor s strokovnjakom, ki potem s pritiskanjem in masiranjem refleksnih točk in področij na dlaneh in stopalih sprosti in harmonizira celotno telo.
    • Masaže hrbta
      Pomaga pri sproščanju, razbremeni napetost in izboljša počutje.

    Masaža stopal

    Pozitivne plati masaže

    1. Masaža širi krvne žile, izboljšuje prekrvavitev in razbremeni celo telo.
    2. Deluje kot mehansko čistilo ter stimulira limfno prekrvavitev in pospeši izločanje strupenih toksinov in odpadnih snovi v telesu.
    3. Hkrati sprošča mišične krče in napetost.
    4. Masaža tudi poveča dotok krvi in hranila do mišic, ne da bi dodala k njihovi obremenjenosti s strupeno mlečno kislino, ki jo proizvede prostovoljno krčenje mišic.
    5. Izboljša mišični tonus in pomaga preprečiti ali zakasniti mišično atrofijo.
    6. Razteza vezivno tkivo, izboljšuje njegovo prekrvavitev in dobavo hranil ter tako prepreči ali zmanjša nastanek zraščenosti in zmanjšuje nevarnost fibroze.
    7. Masaža povečuje izločanje tekočine, toksinov in odpadnih snovi iz telesa (skozi ledvice).
    8. Izboljša prekrvavitev in prehrano sklepov ter pospeši izločanje škodljivih snovi.
    9. Pomaga vam, da se osredotočite samo na dihanje, kar je izredno dobro za zmanjševanje stresa.
    10. Izboljša držo, saj se po njej počutite bolj sproščeno in vaše telo ter mišice vas veliko lažje držijo pokonci.
    Povejte svoje mnenje - kometirajte

    1 komentar

    Comments are closed.