Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Zdravje & prehranaKako se spopasti s kronično bolečino?

Kako se spopasti s kronično bolečino?

MORDA VAS ZANIMA

Kadar se določeno bolezensko stanje na zdravljenje ne odzove v nekem pričakovanem časovnem okviru, govorimo o kroničnem obolenju. Kadar imamo opravka z akutnim obolenjem, pričakujemo, da se bo stanje izboljšalo. Pri koničnem obolenju pa se pričakovanja spremenijo v to, kako se čim bolje spopadati z vedno prisotno bolečino, nelagodjem, prihodnjim poslabšanjem in duševnim dobrim počutjem.

- Oglas -

Spopadanje s kronično bolečino je zelo težko. Posameznikovo življenje se zaradi tega popolnoma spremeni. Prav tako pa neko kronično stanje vpliva še na vse ljudi okrog njega. K določeni kronični bolezni moramo pristopati večdimenzionalno in multidisciplinarno, vseeno pa obstaja nekaj stvari, ki vam bodo v pomoč pri obvladovanju vašega zdravja in življenja na splošno.

Kronična bolečina

Nikar …

Ne mislite, da so vsi pristopi enaki – ker niso. Ne nehajte iskati toliko časa, dokler ne najdete terapije/pristopa, ki bo ustrezala vam.

Ne pričakujte od drugih, da vas bodo razumeli, še posebej pa ne v primeru, če se vaše stanje ne kaže navzven. Ljudje mislijo, da bi moral biti človek z nekim bolezenskim stanjem tudi navzven videti slabo. Zaradi tega ga lahko drugi obsojajo ali do njega nimajo spoštljivega odnosa.

- Oglas -

Ne bodite nestrpni ali ne stresajte jeze na svoje telo, ker ne občutite nobenega napredka. Proces zdravljenja zahteva svoj čas. Ne vdajte se. Nekje vas čakajo odgovori, le najti jih morate.

Preveč sprememb naenkrat ni v redu. To še posebej velja v primeru spremembe načina prehranjevanja in pristopa telesne dejavnosti – spremembe uvajajte eno po eno. Le tako boste dejansko lahko videli, kako se vaše telo odziva na določeno spremembo. Če se boste naenkrat odločili za več spremembe, boste tudi težko določili, kaj je tisto, kar vam pomaga.

Kronična bolečina

Spodbujamo vas, da …

Iz svoje prehrane izločite živila, ki v telesu povzročajo vnetja. Izogibajte se najpogostejšim alergenom, kot so mleko in mlečni izdelki, koruza, pšenica, jajca in soja.

Iz prehrane izločite tudi živila, ki povzročajo odvisnost, vključno z vso predelano hrano in kavo. V prehrano vključite hrano, ki preprečuje vnetja, med drugim veliko zelenjave in sadja, poleg tega pa tudi kakovostne vire beljakovin.

Vzpostavite red pri spanju. V posteljo odhajajte in se zbudite vsak dan ob približno istem času. Začnite tako, da v posteljo odidete približno uro prej. Z uživanjem hrane prenehajte najpozneje ob 7. uri zvečer. Pripravite si sproščujočo kopel, takrat pa obvezno izklopite vse elektronske naprave, ki bi vas utegnile motiti.

Vadite različne sprostitvene tehnike. Nenadzorovan in dlje časa trajajoč stres lahko stanje vašega obolenja le še poslabša. Obstaja veliko načinov, kako umiriti um. Najdite sprostilno tehniko, ki vam je pisana  na kožo – lahko meditirate, vadite vizualizacijo, ste veliko v naravi, pišete dnevnik, globoko in ozaveščeno dihate ali vadite jogo.

- Oglas -

Skrbite zase. V nasprotju s prepričanji večine ljudi, še posebej žensk, skrb zase nikakor ni nekaj egoističnega. Pravzaprav je nujno potrebna, še posebej če hočemo sebi in svetu okrog nas podariti le najboljše. Ko enkrat vidite, kaj je tisto, kar potrebujete in kar vam resnično dobro dene (čas, ki ga preživite sami s sabo, čas za različne duhovne prakse, čas za sproščujočo kopel), se tega držite.

Svoji družini lahko veliko pomagate tako, da jasno izrazite svoje potrebe. Brez ovinkarjenja povejte, kaj lahko in česa ne morete. Jasno izrazite, kakšne so vaše potrebe, poleg tega pa se vam ni treba nič počutiti slabo, ker želite poskrbeti zase. Odprta komunikacija z bližnjimi je zelo pomembna.

Postavite meje. Jasno povejte, kaj lahko in česa ne zmorete. Morda je za vas preveč že potovanje k sorodnikom čez praznike. To povejte brez kančka slabe vesti – drugi vas morajo razumeti in spoštovati vašo odločitev.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×