fbpx
Domov Ekologija & okolje Ko ste v kopalnici, mislite tudi na okolje

Ko ste v kopalnici, mislite tudi na okolje

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Večina naših dni se začne in konča z obiskom kopalnice. To pa je na žalost tudi prostor v našem domu, kjer lahko večinoma najdemo največ zdravju in okolju škodljivih snovi. S svojimi navadami in izbirami lahko močno prispevate k temu, da bo vaša skrb za higieno precej manj ogrožala naš planet, hkrati pa naredite tudi nekaj dobrega za svoje zdravje. Koristne so že majhne spremembe, ki ne zahtevajo ogromno truda in s katerimi lahko začnete že danes.

Lesena zobna ščetka

Ščetko s plastičnim držalom zamenjajte za leseno

Znano je, da so prevelike količine odpadne plastike eden glavnih ekoloških problemov. Zakaj bi torej z izbiro zobne ščetke, ki ima plastično držalo, še dodatno prispevali k tej težavi? Danes so na voljo ščetke, katerih ročaj je izdelan iz lesa. Kupite pa lahko celo posebne paličice (Arak), namenjene ščetkanju zob, ki so v celoti lesene. Seveda pa morate biti pri takšnih ščetkah še posebej pozorni na to, da jih po koncu uporabe dobro osušite, sicer se lahko začne na njih hitro razmnoževati plesen.

Med ščetkanjem zob zaprite vodo

Nobene potrebe ni, da voda teče iz pipe, medtem ko si ščetkate zobe. S tem se namreč po nepotrebnem zapravite precejšnje količine čiste vode, še posebej na dolgi rok. Bodite torej pozorni na to, da vedno zapirate pipo, ko ne potrebujete tekoče vode.

Odpovejte se uporabi protibakterijskih mil

Protibakterijska mila pogosto vsebujejo snovi, kot je triklosan, ki je problematičen tako za okolje kot za vaše zdravje. V resnici takšna mila niso potrebna, saj dela običajno ne opravijo nič bolje kot klasična, hkrati pa povečujejo tveganje za alergijske reakcije, hormonske motnje in težave s plodnostjo. Zaradi pretiravanja s protibakterijskimi mili pa lahko pride celo do glivičnih okužb.

Prenehajte s kupovanjem izdelkov za enkratno uporabo

Ali pogosto uporabljate vatne blazinice za čiščenje obraza in odstranjevanje ličil ter podobne izdelke, namenjene zgolj enkratni uporabi? Namesto tega raje kupite krpice, ki jih boste lahko po vsaki uporabi oprali. S tem boste naredili nekaj dobrega za okolje, obenem pa vam lahko to prihrani tudi kar nekaj denarja.

Kupite si britvico z zamenljivim rezilom

Namesto da vsakič znova kupujete britvice s plastičnim držalom, ki so primerne zgolj za enkratno uporabo, raje investirajte v malo boljšo britvico, ki omogoča menjavanje rezila.

Uporabljajte menstrualno posodico ali pralne vložke

Ženske bi morale razmisliti tudi o izdelkih, ki jih uporabljate med menstruacijo. Precej boljša izbira kot klasični tamponi ali vložki je menstrualna skodelica, ki postaja vse bolj priljubljena. Še ena možnost pa so pralni vložki.

Omejite čas tuširanja in uporabo sušilnika za lase

Imate navado, da se tuširate zelo dolgo, po možnosti z zelo vročo vodo? Ne le da to ni najbolj okolju prijazna navada, ampak lahko to tudi pretirano izsuši vašo kožo. Prav tako pa se poskušajte izogniti uporabi sušilnika za lase, kadar je to mogoče, in raje počakajte, da se vaši lasje posušijo naravno.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×