Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.

Na vidiku nova pomoč za osebe z endometriozo

Endometrioza je bolezenska motnja, za katero je značilno pojavljanje tkiva, katerega lastnosti so zelo podobne maternični sluznici, zunaj maternice.

Ne dopustite, da vas zamera razžre od znotraj

Zamera je lahko povezana z zelo konkretnimi dogodki – na primer z izdajo ali ponižanjem.

Govorjenje med spanjem: kaj je krivo za ta pojav?

Govorjenje med spanjem se zdi na prvi pogled predvsem komično. Osebe, za katere se izve, da ponoči rade »poklepetajo same s sabo«.

Psi v povprečju razumejo kar približno 90 človeških besed in fraz

Psi v povprečju razumejo približno 90 človeških besed in fraz.

Popolna nedelja za dober začetek naslednjega tedna

Nedelja je sicer za mnoge ljudi dela prost dan, vendar so osebe, ki nedeljo dojemajo kot svoj najljubši dan v tednu, precej redke.

Podrgnite česen po stopalih … in v ustih boste že kmalu začutili znan okus!

Ali ste vedeli, da lahko okušamo tudi s stopali? Če mislite, da gre za nekakšno čudno šalo, se lahko o resničnosti te trditve precej hitro prepričate sami.
Zdravje & prehranaKalcij, železo in magnezij iz narave

Kalcij, železo in magnezij iz narave

MORDA VAS ZANIMA

Če vam primanjkuje kalcija, železa in magnezija, si naredite svežujočo limonado z žličko melase, saj vitamin C pomaga pri hitrejši resorbciji železa in kalcija. Dve žlički melase na dan pokrijeta dnevne potrebe po glavnih rudninskih snoveh.

Melasa, kalcij, železo, magnezijKaj je melasa?

- Oglas -

Prava, črna, Applefordova melasa, se pridobiva s stiskanjem sladkornega trsa. Rezultat stiskanja je sok, bogat z mineralnimi snovmi. Ta sok ni rafiniran in ne vsebuje dodatkov ali konzervansov. Melasa je bogata s kalijem, kalcijem, magnezijem in železom, poleg tega pa vsebuje tudi organski fosfor, baker in krom.

Melaso uporabljamo kot nadomestek kakava ali čokolade, saj se po okusu odlično ujema s sladicami, ki temeljijo na njih. Odlično se obnese tudi kot nadomestek sladkorja v kakavovih napitkih še bolje če so le-ti iz eko kakava in napitkih iz soje. Z melaso lahko sladkate zdrob, žitne kaše (ovseni kosmiči), kislo sadje, čaje ali žitno kavo.

Vsebnost rudnin v 25g (2 polni čajni žlički):

  • Kalcij 671 mg
  • Magnezij 214mg
  • Železo 22,3mg
  • Kalij 2421mg

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×