Kako se NE zrediti

    Med prazniki se običajno srečujemo z veliko količino okusne in privlačne hrane, ki lahko prinesejo težave, ko želimo po praznikih ponovno obleči priljubljene hlače.

    Ker se je praviloma težko odreči hrani in brezskrbnemu prazničnemu poležavanju, smo vam pripravili nekaj nasvetov za prehrano med prazničnimi dnevi.

    • Preden greste na zabavo ali pridejo gostje, pojejte manjši obrok. Tako boste imeli občutek sitosti in nekaj ur ne boste prišli v skušnjavo, da posežete po hrani.
    • Hrano ponudite na manjših krožnikih. Tako boste ustvarili navidezno iluzijo, da imate poln krožnik in boste manj pojedli.
    • Omejite se na en kos, ne glede na to, ali gre za paradižnik, kos mesa ali osvežilni napitek.
    • Jejte več solate. Poskrbite, da bo na vašem krožniku vsaj polovica vsebine sestavljena iz solate in druge zelenjave.
    • Pijte manj alkohola. Alkoholne pijače in gosti sokovi vsebujejo veliko škodljivih kalorij. Zakaj ne bi pili vode, ki nima kalorij?
    • Razmislite dvakrat, preden posežete po dodatni hrani. Vprašajte se, ali resnično potrebujete dodaten kos mesa ali kolača. Če ugotovite, da ste siti, se raje namenite stran od hrane in se posvetite drugim aktivnostim.
    Povejte svoje mnenje - kometirajte

    1 komentar

    Comments are closed.