Kako prepoznati zavajajoče oglase?

    Tokrat  malo bolj splošna tema – kako vedeti, kdaj je oglas zavajajoč? To ni vedno preprosto, vendar pa obstajajo določeni indikatorji, na katere je dobro biti pozoren. Opisali smo nekaj načinov, s katerimi si lahko pomagate.

    Pomen besed

    Raje bodite pozorni na določene besede, kot pa na pomen celotnega oglasa. Naslednje besede so v veliko primerih brezpredmetne, ker za njih ne obstajajo definicije, ali pa so preveč splošne:

    • Naravno
    • Hipoalergeno
    • Nestrupeno
    • Neodišavljeno
    • Brezplačno
    • Brez dodanih hormonov
    • Brez antibiotikov
    • Ekološko prijazno, prijazno okolju, …
    • Zeleno

    Takšne in drugačne pomene najdemo skoraj vsepovsod. Za primer lahko vzamemo naslednje dejstvo: na leto pride na trg  približno 33% proizvodov hrane in pijače, za katero proizvajalci trdijo, da je ‘naravna’ oz organska itd. Zato je dobro, ko nakupujete, da ste pozorni na določene besede, čeprav nikoli ne vemo točno, ali izbrani izdelek res ne vsebuje te snovi:

    • Narejeno iz recikliranega papirja
    • Brez formaldehida
    • Brez barvil
    • Brez stranskih živalskih produtov
    • Brez fosfatov

    Poiščite dokaz
    Kupujte izdelke, katerim lahko zaupate in preverite. Po navadi te izdelke pregledajo neodvisne agencije, s čimer je zagotovljena avtentičnost proizvoda ter standardi. Nekateri izmed verodostojnih certifikatov so: USDA Organic, Energy Star, Forest Stewardship Council certified, Rainforest Alliance certified, in Green Seal.

    Zanesite se na strokovnjake

    Na internetu obstaja več strani, ki opravijo delo namesto vas in vam podajo oceno določenih proizvodov, katere so pregledali strokovnjaki.

    Torej, ko boste naslednjič videli privlačen oglas, najprej malo pobrskajte po spletu, kaj o tem izdelku menijo drugi uporabniki in organizacije in kaj resnično vsebuje.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte

    1 komentar

    1. Osebno mislim, da tudi 40% izdelkov označenih z nalepko “prijazno okolju” ni res prijaznih do okolja..

    Comments are closed.