Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Zdravje & prehranaKako odpraviti bolečine v mišicah po telovadbi?

Kako odpraviti bolečine v mišicah po telovadbi?

MORDA VAS ZANIMA

Bolečine v mišicah so nekaj čisto vsakdanjega pri športnikih ter aktivnih ljudeh. Bolečino po navadi povzročijo manjše poškodbe mišic (mikro raztrganine), ki nastanejo med raztezanjem in krčenjem mišic.

- Oglas -

Vendar pa lahko takšne manjše, skoraj nedolžne poškodbe lahko ob nepravilnem ravnanju prerastejo v bolj kompleksne težave, če mišico še naprej obremenjujemo in ji ne nudimo dovolj časa za regeneracijo mišc in je ob tem ne zdravimo pravilno. Zato obstaja več metod, ki lahko preprečijo možne deformacije.

Počitek

Je verjetno najboljša in najbolj varna terapija za mišice. Takrat, ko občutite bolečino v mišicah, poskusite čim več počivati in sproščati mišice. Po navadi se mišice pozdravijo v 24 – 48 urah. Vendar pa ne bodite preveč neučakani in raje začnite z aktivnostmi počasi.

Hladni obkladki

Obkladki so prav tako učinkovit način, kako omiliti bolečine in nadaljne poškodbe mišice. Veliko športnikov svoje bolečine zdravi tako, da se potopijo v ledeno kopel, vendar pa je takšna terapija lahko dokaj stresna za tiste, kateri niso navajeni tega. Zato po navadi zadošča tudi zavojček z ledom, ki ga položimo na bolečo mišico za 10 do 15 minut.

Lažje pretegovanje

- Oglas -

Mlečna kislina, katero proizvajajo mišice ob obremenitvi povzroči bolečino v mišicah. Pri tem pa lahko pomaga že lažje raztegovanje, saj na takšen način odvedemo kislino iz mišic. Najbolje je, da se osredotočite na boleč predel in ga počasi pretegujete. Vseeno pa pazite, da mišice zopet ne obremenite preveč, saj si jo lahko pretegnete.

Prehrana

Bolečina v mišicah poleg naštetega pomeni tudi, da se mišica zdravi oz. obnavjla. Da pa bi ta proces še pospešili, pa lahko to storite s pravo prehrano. Po tem, ko je bolečina v mišicah prenehala, lahko začnete s pravilno prehrano, ki bo v bodoče pripomogla k zmanjšanju bolečine v mišicah in pozdravila že zadane lažje poškodbe mišice. Zato je dobro, da zaužijete zadostno količino proteinov (približno 1g/dan).

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×