Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaKako odpraviti bolečine v mišicah po telovadbi?

Kako odpraviti bolečine v mišicah po telovadbi?

MORDA VAS ZANIMA

Bolečine v mišicah so nekaj čisto vsakdanjega pri športnikih ter aktivnih ljudeh. Bolečino po navadi povzročijo manjše poškodbe mišic (mikro raztrganine), ki nastanejo med raztezanjem in krčenjem mišic.

- Oglas -

Vendar pa lahko takšne manjše, skoraj nedolžne poškodbe lahko ob nepravilnem ravnanju prerastejo v bolj kompleksne težave, če mišico še naprej obremenjujemo in ji ne nudimo dovolj časa za regeneracijo mišc in je ob tem ne zdravimo pravilno. Zato obstaja več metod, ki lahko preprečijo možne deformacije.

Počitek

Je verjetno najboljša in najbolj varna terapija za mišice. Takrat, ko občutite bolečino v mišicah, poskusite čim več počivati in sproščati mišice. Po navadi se mišice pozdravijo v 24 – 48 urah. Vendar pa ne bodite preveč neučakani in raje začnite z aktivnostmi počasi.

Hladni obkladki

Obkladki so prav tako učinkovit način, kako omiliti bolečine in nadaljne poškodbe mišice. Veliko športnikov svoje bolečine zdravi tako, da se potopijo v ledeno kopel, vendar pa je takšna terapija lahko dokaj stresna za tiste, kateri niso navajeni tega. Zato po navadi zadošča tudi zavojček z ledom, ki ga položimo na bolečo mišico za 10 do 15 minut.

Lažje pretegovanje

- Oglas -

Mlečna kislina, katero proizvajajo mišice ob obremenitvi povzroči bolečino v mišicah. Pri tem pa lahko pomaga že lažje raztegovanje, saj na takšen način odvedemo kislino iz mišic. Najbolje je, da se osredotočite na boleč predel in ga počasi pretegujete. Vseeno pa pazite, da mišice zopet ne obremenite preveč, saj si jo lahko pretegnete.

Prehrana

Bolečina v mišicah poleg naštetega pomeni tudi, da se mišica zdravi oz. obnavjla. Da pa bi ta proces še pospešili, pa lahko to storite s pravo prehrano. Po tem, ko je bolečina v mišicah prenehala, lahko začnete s pravilno prehrano, ki bo v bodoče pripomogla k zmanjšanju bolečine v mišicah in pozdravila že zadane lažje poškodbe mišice. Zato je dobro, da zaužijete zadostno količino proteinov (približno 1g/dan).

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×