Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaKaki – »božanski sadež«, poln pomembnih vitaminov

Kaki – »božanski sadež«, poln pomembnih vitaminov

MORDA VAS ZANIMA

Številni so komaj dočakali začetek sezone kakijev. Gre namreč za izjemno okusno in priljubljeno vrsto sadja. Že stari Grki so na primer za kaki uporabljali poimenovanje božanski sadež. Poznamo sicer več različnih sort kakijev. Mnogokrat so sadeži najokusnejši takrat, ko so že zelo zreli in mehki na otip – seveda pa je to, kdaj je najboljši čas za zaužitje kakija, v določeni meri odvisno tudi od vašega okusa. Z uživanjem kakijev pa ne boste zgolj razvajali svojih brbončic, ampak naredili tudi nekaj dobrega za svoje zdravje. Med drugim je to odličen vir vitamina C in betakarotenov, ki se v našem telesu pretvorijo v vitamin A. Kaki vsebuje tudi številne pomembne minerale, med katerimi po količini še posebej izstopa mangan.

Kaki

Bogastvo antioksidantov in izboljšanje prebave

- Oglas -

Kakiji sodijo med vrste sadežev, ki so še posebej bogati z antioksidanti. Tako igrajo pomembno vlogo pri preprečevanju kroničnih bolezni, ki so pogosto povezane z oksidativnim stresom. Med antioksidanti v kakijih sicer še posebej izstopata galna kislina in epikatehin galat. Ker vsebujejo kakiji obenem tudi zelo visok odstotek vlaknin, so odličen dodatek prehrani za tiste, ki imate pogosto težave z zaprtjem. V tem primeru morate sicer še posebej paziti na to, da boste uživali samo tiste kakije, ki so dovolj zreli.

S kakiji do boljšega vida

Ste vedeli, da uživanje kakijev pripomore tudi k zmanjševanju nevarnosti za težave z očmi? To je povezano predvsem z dejstvom, da s tem omogočimo telesu, da proizvede zadostne količine vitamina A (zaradi že omenjenih betakarotenov, ki jih vsebujejo kakiji). Prav vitamin A pa je eno ključnih hranil za zaščito našega vida.

Naravna pomoč pri zniževanju krvnega tlaka in škodljivega holesterola

Kakiji bodo med drugim zelo koristili tistim, ki se spopadate s povišanim holesterolom. S tem seveda mislimo na LDL-holesterol, ki predstavlja v prevelikih količinah povečano nevarnost za srčno-žilna obolenja. Podobno nevarnost predstavlja tudi kronično povišan krvni tlak, pri katerem pa vam lahko prav tako uspešno pomaga uživanje kakijev. Za povrh pa gre za sadeže, ki naj bi pripomogli tudi k zniževanju ravni trigliceridov v krvi

Kako uživati kakije?

Gre za sadež, ki omogoča številne možnosti uporabe. Najpreprostejša možnost je seveda ta, da ga pojeste kar surovega, skupaj z lupino. Seveda pa je mogoče kaki vključiti tudi v številne sladice – pite, (presne) torte itn. Nekateri dodajajo koščke kakija celo solatam in drugim slanim jedem. Zelo okusna in zdrava sladica, katere priprava je izredno preprosta, pa je na primer lahko kakijev puding z dodatkom semen chie, ki ga običajno obožujejo tudi otroci.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×