Aditiv E466 najverjetneje nevarnejši, kot se je verjelo doslej

Aditiv karboksimetil celuloza se uporablja pri izdelavi najrazličnejših živil. Pogosteje se je začel uporabljati v 60. letih prejšnjega stoletja.

Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.
Zdravje & prehranaKaj jesti, da boste dobro spali?

Kaj jesti, da boste dobro spali?

MORDA VAS ZANIMA

Ali veste, da poleg kamiličnega čaja obstaja najmanj dvajset živil, ki vas zazibajo v miren spanec? Že poznate katero?

- Oglas -

Ste tudi vi eni izmed tistih, ki ponoči prehodijo polovični maraton med spalnico, kuhinjo in kopalnico v nočnih urah? Vam štetje ovc pomeni vsakodnevni nočni hobi? Če vas ne muči kronična nespečnost, je po vsej verjetnosti težka noč posledica prehranjevalnih navad.

Zvečer je je potrebno izogibati težkih obrokov, pitju alkohola in gaziranih pijač. K dobremu spancu ne pripomorejo niti kava, poživila, konzervirana hrana ali zelo rafinirani ogljikovi hidrati.

za dobro spanje

Če si želite nocoj zaspati posebej sladko, si za večerjo privoščite nekaj od spodaj naštetega. Opozarjamo vas le, da ne jejte manj kot tri ure pred spancem.

- Oglas -

Za večerjo si privoščite riž, ječmen ali oves. Ta žita so bogata z zdravimi ogljikovimi hidrati in magnezijem. Uravnavajo raven serotonina, ki je znan kot hormon sreče. Tovrstna hrana na vas deluje pomirjajoče.

Mlečni izdelki so bogati s triptofanom, aminokislino, ki inducira spanje ter s kalcijem, ki sprošča živčni sistem. Prav tako so učinkovita živila kot so sojino mleko, tofu in leča.

Ribe za večerjo? Zakaj ne! Poleg že prej omenjenega tripofana ribe vsebujejo tudi omega tri maščobe, ki telo branijo pred prostimi radikali.

Kaj pa jajca? Nutricisti priporočajo predvsem rumenjak, saj ima veliko vitamina B1 in antioksidanta, ki zagotavlja sproščenost.

Poleg ribe ali jajc si privoščite tudi malo listnate zelenjave. Ohrovt, špinača in solata pomagajo pri pomiritvi živčnega sistema. Zaradi prisotnosti folne kisline delujejo na telo kot opiati.

S čim začiniti solato? Z jabolčnim kisom, seveda. Vinski kis telo ogreje, jabolčni kis pa razstruplja in osveži. Bogat je s kalijem in magnezijem, ki predstavljata super zdravilo proti nespečnosti. Druge začimbe, ki pomirijo telo, so: origano, majaron in bazilika.

Tudi bučna semena so ena izmed živil, ki pomagajo pri težkih nočeh. Magnezij v njih predstavlja odlično sredstvo za lajšanje napetosti. Drugi zdravi večerji prigrizki, ki vas zazibajo v lahkotnost, so banane ali marelice. Oboji vsebujejo magnezij in kalij, ki pozitivno delujejo na živčnost, žalost ali utrujenost.

- Oglas -

Poleg zloglasnega kamiličnega čaja vam priporočamo kuhanje čaja iz baldrijana, sivke, melise ali mete.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×